Trådstarter her igjen: litt mer om meg:
kvinne, 33 år, ble sjekket for en del andre ting også, disse var også unormale:
S-vitamin B12 137 (170-650)
fS-vitamin D 44 (50-150)

Har fått to B12 sprøyter og skal ta tre til, og fikk beskjed om å ta tran. Kommer nok til å stille på neste legetime med mange spørsmål om hvilke kosttilskudd og doser jeg bør ta, basert på hva jeg har lært her inne på forumet!

Ble 30% sykemeldt fra jobben (butikk, veldig hardt fysisk arbeid) uka før diagnosen ble stilt, og skal være det frem til neste legetime.

Har aldri tatt noe særlig blodprøver før, så har ingenting å sammenligne med. I fjor høst fikk jeg ganske akutt angst og depresjon, og ble satt rett på Venlafaxin, brukte den i ca 6 måneder. Det siste året har formen bare gått nedover,mer og mer sliten. Husker jeg gikk rundt og sa at det føltes som en ubalanse i kroppen, men slo det bare fra meg som depresjon og dårlig kosthold osv. Fra mai begynte ting å bli virkelig ille, totalt utslitt etter jobb, null energi, null ork til sosialt liv, gikk på 2 måneder hard slankekur og burde ha gått ned minst 10 kg basert på tidligere erfaringer, men kroppen nektet å gi fra seg et gram. Har totalt gått opp 15 kg siste året.

Er litt forbannet over at legen ikke sjekket meg for stoffskiftet da jeg kom med depresjonssymptomer i fjor høst, kanskje det var sykdommen som holdt på å bryte ut dengang, og så ble kroppen helt overkjørt av alle bivirkningene av antidepressivaen slik at jeg ikke tok tak i de andre symptomene før jeg ble så dårlig som jeg er nå.

I hele sommer har jeg hatt disse symptomene:
-ekstremt sliten og uopplagt
-influensafølelese i hele kroppen
-lite tiltak og motivasjon
-dårlig konsentrasjon
-vektoppgang
-hoven under venstre øye og over øyelokket
-plutselig frostrier
-hoven tunge
-sier ting som "speil" når jeg egentlig skulle si "vindu", skjønner ikke alltid hva folk sier til meg

Håper virkelig Levaxinen skal fjerne disse symptomene og at livet går tilbake til det vanlige! Er forberedt på at det kan ta litt tid!
Ble litt nysgjerrig på hva du Kevlin mente med at du hadde hatt lignende blodprøver tidligere? Hvordan gikk det med deg da?