Viser søkeresultater 1 til 10 av 96
Hybrid View
-
27-05-11, 17:55 #1
Sv: Thyroid på blå resept.
Etter pratings fra admin og veldig gode argumenter fjerner jeg navnet hans.
Nå skal jeg sjekke hva som skjer. Hvis han søker for meg vil jeg kunne anbefale ham. Men - de som ønsker navnet hans (i Oslo) må sende meg en privat melding, så skal de få det.
Kommer til å skrive hvordan det går, selvsagt.
Nå skal det sies at det kun er 101 endokrinologer i Norge. Under halvparten av dem jobber som praktiserende leger. Resten er i det offentlige eller jobber for den medisinske industrien eller med forskning.
Jeg vil derfor si, i forhold tl hva som er skrevet i neste innlegg, at vi ikke har noe annet valg enn å anbefale endokrinologer til hverandre når det er så utrolig få å velge mellom. Ikke alle av dem vil jo heller skrive en slik søknad.Så vi har kanskje en 20-25 endokrinologer å velge mellom i hele landet....
Lignende tråder
-
ERFA på ARMOUR resept i TRONDHEIM?
Av Vilje i forumet Resept på Armour Thyroid og Erfa ThyroidSvar: 4Siste melding: 06-04-10, 21:51 -
Resept på Armour
Av LD Tromsø i forumet Resept på Armour Thyroid og Erfa ThyroidSvar: 4Siste melding: 16-02-09, 12:39 -
endelig resept på Armour!!
Av cathrin i forumet Resept på Armour Thyroid og Erfa ThyroidSvar: 19Siste melding: 16-10-06, 16:24 -
Å få Armour på blå resept
Av nora i forumet HELFO medisinutgifter på blå reseptSvar: 31Siste melding: 29-04-05, 21:02 -
Om å få Armour på blå resept
Av nora i forumet Emner startet av NoraSvar: 31Siste melding: 29-04-05, 21:02

Bokmerker