Hei Nora.
Det er fint at du forklarer dette så greitt og at du legger så mye arbeid i det.
Jeg har egen erfaring for at det er nettopp slik du skriver. Jeg gikk lenge med det som en i dag vil kalle en subklinisk situasjon, og Thyroxin-Natrium som jeg fikk, kjente jeg ikke virkning av til å begynne med.
(når man ikke fatter resultatene av en dobbelt blindtest, så har man vel heller ikke enver til å lytte til pasientene. Da er man hjernedød.)
Stoffskifteverdiene svingte over og under normalverdiene, men jeg kjente ikke noe til det. Jeg fikk mange bivirkninger med en gang, men legen sa at dette måtte jeg bare tåle for det ville gi seg etter en stund. Men det blei jo bare verre og verre.
Jeg begynte med 100µG/dag og trodde lenge at den kraftige dosen var årsaken. Etter å ha lest mye på internett er jeg kommet til at dette likegodt kan komme av at stoffet rett og slett ikke gjør at det det skal i kroppen. Måleinstrumentene på labben derimot er følsomme for stoffet, for dette ligener jo til forveksling.
Dette fører da til at legen blir fornøyd, men pasienten blir det ikke !
Prøv å forklar en lege dette !

Jeg har også erfaring med å starte med Armour. Erfaringen er at dette funker fra første dose.