Viser søkeresultater 1 til 10 av 65

Hybrid View

Medlem siden
    Mar 2012
    Sted
    Sørlandet
    Alder
    43
    Meldinger
    59

Standard Sv: Å få utskrevet hydrokortison...

I kontakt med apoteket jeg bruker kan de bare oppdrive kortisolacetat til meg, får dere andre som bruker HC tak i ren hydrocortison? Det var heller ikke Cortef å finne, av og til finner jeg ikke vettet mitt men det betyr ikke at det er ute av produksjon...

Jeg vil da komme til å bli sittende med både Hydrocortison 5mg og Kortisolacetat 25mg. Kan jeg kombinere disse og hvordan beregner jeg doseringen i forhold til ren HC som er det jeg har brukt frem til nå?

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    74
    Meldinger
    10,241

Smile Sv: Å få utskrevet hydrokortison...

Sitat Opprinnelig skrevet av mirull Vis post
    I kontakt med apoteket jeg bruker kan de bare oppdrive kortisolacetat til meg, får dere andre som bruker HC tak i ren hydrocortison? Det var heller ikke Cortef å finne, av og til finner jeg ikke vettet mitt men det betyr ikke at det er ute av produksjon...

Jeg vil da komme til å bli sittende med både Hydrocortison 5mg og Kortisolacetat 25mg. Kan jeg kombinere disse og hvordan beregner jeg doseringen i forhold til ren HC som er det jeg har brukt frem til nå?
    Prøv lige at bladre tilbage fra og med indlæg nr. 44 og frem, for at få lidt mere baggrundsinfo inkl. doseringsforhold mellem begge disse "cortisoner".
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn