Side 4 av 5 Først 12345 Siste
Viser søkeresultater 31 til 40 av 41
    Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    74
    Meldinger
    10,241

Smile Sv: Noe godt er på gang :)

Sitat Opprinnelig skrevet av Eirin Vis post
    ...men det kommer snikende noen alá "hva skal spenne ben på meg denne gangen" av og til. Jeg sparker de unna så godt jeg kan og erstatter de med, det blir som det blir. Det gjør det alltid, den ene eller andre veien og noen ganger midtimellomdet
    Det gør det nemlig. Så mange (om)gange før har du overlistet "uheldene", at der er ingen grund til at tvivle på succes, også denne gang. Du har den sjældne evne til at skabe Paradiset selv på bunden af h.... og hvor du går, går Godheden med, også selv om det, nogen gange, kan være svært at få øje på! Det skal nok gå, også denne gang!
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Medlem siden
    Apr 2009
    Sted
    Vestfold
    Alder
    62
    Meldinger
    911

Standard Sv: Noe godt er på gang :)

Og der begynte jeg å gråte, gode tårer Anisa Takk

Hvor godt det er å ha noen fra "utsiden" med sine livserfaringer og sin omsorg for andre som "titter inn" og med det gir støtte, åpner øyne og motiverer

Medlem siden
    Mar 2011
    Sted
    Aust-Agder
    Alder
    63
    Meldinger
    3,120

Denne tråden gjør godt og lese i
    Det er så deilig og lese om hvordan du takler ting og setter pris på alt det positive!
    Håper du får en fin ferie

Medlem siden
    Apr 2009
    Sted
    Vestfold
    Alder
    62
    Meldinger
    911

Takk Bente. Nå ble jeg glad

Medlem siden
    Apr 2009
    Sted
    Vestfold
    Alder
    62
    Meldinger
    911

Jeg har hatt sommerbesøk og det 5 dager til ende. Vi har hatt det så fint - glad og takknemlig

Måtte oppsøke kiropraktor med ryggplagene mine forrige uke da de ikke har villet slippe taket. Etter to behandlinger ser det ut til å gå rette veien - glad . Treningstrikk er kjøpt inn og jeg er utstyrt med øvelser som skal gjøres hver dag. Godt i gang

Det nærmer seg ferie i full fart nå - forventningsfull, spent og glad .

I gang med pakking av lette sommertopper, shortser, kjoler, sandaler og solkrem. Reiser til sommeren nemlig om alt går slik det skal

Medlem siden
    Apr 2009
    Sted
    Vestfold
    Alder
    62
    Meldinger
    911

Overraskende besøk av ei venninne i helgen Glade dager med masse latter

Medlem siden
    May 2012
    Sted
    Sør-Trøndelag
    Alder
    46
    Meldinger
    72

herlig da, Eirin!!

en stor heier-på-deg-klem!!

Medlem siden
    Apr 2009
    Sted
    Vestfold
    Alder
    62
    Meldinger
    911

Takk for heier-på-meg-klem esmeralda. Det varmer

Da er jeg pakket og klar. Klar og klar, nå raser følelsene her skal jeg si dere. Jeg er på et vis klar for dette eventyret. Jeg ønsker dette eventyret. Jeg har drømt om dette så lenge. Håpet at jeg skulle komme hit. At jeg skulle bli sterk nok igjen i "hodet" til å legge ut på eventyr som betyr at jeg må bryte med så mye av min såkalte "trygghet" og være sterk nok i kroppen til å kunne "stå" igjennom denne reisen. Det har kostet så mye å komme hit og nå står jeg her. Når jeg skriver her i kveld tenker jeg at jeg blir i grunnen aldri klar for dette. Det er for mye å skulle forholde seg til. Jeg hopper nå dere! 3 uker - ferie. Alle dager i ukjent terreng. Trekker pusten, kanskje jeg er mer klar enn jeg våger å tro.

Jeg ønsker å dele dette med dere, for jeg vet dere forstår. Jeg er så glad og takknemlig for den støtten og omsorgen dere gir når jeg skriver litt om "min kamp" her inne. Dere er her og dere dytter, gleder dere med og dere trøster. Glad for dere .
    Sist endret av Eirin; 10-08-12 kl 23:32

Medlem siden
    May 2012
    Sted
    Sør-Trøndelag
    Alder
    46
    Meldinger
    72

Kjære, kjære Eirin

Jeg kjenner meg SÅ GODT igjen i beskrivelsen av det du har begitt deg inn på i dag...Frykten for å ikke orke..Ikke vite om du kan nyte det du har "turt" å glede deg til i lang tid- men som du frykter at kroppen ikke skal henge med i...Eller følelsen av å skuffe andre; jeg har avlyst planlagte turer og ting mer enn en gang- fordi overskuddet og gleden over det som var planlagt var long gone...tror jeg vet noe om hva du går gjennom nå; håpet om at psyken og kroppen henger "godt nok" sammen til at man kan håpe- og tørre å glede seg; tørre å gi gleden plass...Og i tillegg kan jeg kjenne på at det å "mestre" en tur utenfor "komfortsonen" min- (som f.eks en lengre utenlandstur vil være for meg ihvertfall lett kan bidra til en tankegang om at jeg "bør orke" å stå i utfordringene, fremfor at jeg skal VÆRE i ting og ta det som det kommer, senke skuldrene, være glad i meg selv ved å tenke gode tanker om at jeg er i ting så godt jeg kan...

Jeg sier bare en ting; HEIA DEG!! heia oss her inne som kjemper for en bedre livskvalitet!! Mange, mange klemmer til deg Eirin, du er sterk...

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    74
    Meldinger
    10,241

Question Sv: Noe godt er på gang :)

Sitat Opprinnelig skrevet av Eirin Vis post
    Da er jeg pakket og klar. Klar og klar, nå raser følelsene her skal jeg si dere. Jeg er på et vis klar for dette eventyret. Jeg ønsker dette eventyret. Jeg har drømt om dette så lenge. Håpet at jeg skulle komme hit. At jeg skulle bli sterk nok igjen i "hodet" til å legge ut på eventyr som betyr at jeg må bryte med så mye av min såkalte "trygghet" og være sterk nok i kroppen til å kunne "stå" igjennom denne reisen. Det har kostet så mye å komme hit og nå står jeg her. Når jeg skriver her i kveld tenker jeg at jeg blir i grunnen aldri klar for dette. Det er for mye å skulle forholde seg til. Jeg hopper nå dere! 3 uker - ferie. Alle dager i ukjent terreng. Trekker pusten, kanskje jeg er mer klar enn jeg våger å tro.
    Ordsproget siger at "ingen nyheder" er "gode nyheder". Det håber jeg.
    Der er gået 8 uger... Eirin? Hvordan går det?
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Side 4 av 5 Først 12345 Siste

Lignende tråder

1. Kortisol..enda en gang.
    Av gunnda i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifte
    Svar: 1
    Siste melding: 16-01-09, 18:57
  2. Hyperthyreose og Hypothyreose på en gang???
    Av ArildF i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditet
    Svar: 1
    Siste melding: 26-08-08, 21:06
  3. Verdier nok en gang
    Av rimeny i forumet Normalverdiene?
    Svar: 8
    Siste melding: 06-09-05, 11:44
  4. Ett godt råd? Håper enda på å bli gravid.
    Av ASORA i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditet
    Svar: 3
    Siste melding: 21-06-05, 13:04

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn