Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
Hybrid View
-
01-08-12, 20:56 #1
Fotsopp!! Lamisil? No-no-no-no!!!!!
Her er en interresant side:http://www.askapatient.com/viewratin...2&name=LAMISIL
For øvrig ble jeg litt inspirert av oppskrifter på shampoo (natron+vann) og balsam (epleeddik+vann) -
det er jo mangt man kan ordne - BEDRE - uten dyre innkjøp.
I dag:
For å lese artikkelen må du klikke på denne adressen: http://www.rettsnorge.no/artikler/20...9_Julegave.htm"Sykdom : Neglesopp
Behandling : 3% Hydrogen Peroxide
Det ser ut for at man kan få kjøpt 3% Hydrogen Peroxide på apotek i Norge. Prisen kjenner jeg ikke til. Selv om det selges overalt i USA, til bare et par dollar for en liter, betyr ikke dette at det er like billig i Norge. Apotekene ser ut for å selge stoffet i 100 milliliters flasker. Til din behandling trenger du bare noen milliliter om gangen.
Det du deretter gjør er å kjøpe en sprøyte av denne typen. Kutt av enden av sprøytes****en og fil den til slik at den ikke gjør skade når du skal iverksette behandlingen (eksempelvis sprøyting under neglen og ved negleroten). Fyll sprøyten med 3% Hydrogen Peroxide og påfør rikelig med væske der hvor soppen har satt seg.
EDIT/Mod: redigert pga opphavsrett til åndsverk.Sist endret av Mod; 02-08-12 kl 06:44 Begrunnelse: Opphavsrett
Kevlin
... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
Min første halve pille med Erfa
Lignende tråder
-
Myxødem huden
Av Hansen i forumet Lavt stoffskifte og hudSvar: 18Siste melding: 16-08-13, 14:27 -
To spontane aborter på rad.
Av Linn i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 16Siste melding: 02-08-10, 19:29 -
Større fare for spontan abort?
Av lady90 i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 2Siste melding: 02-08-10, 19:29 -
Hvide pleter i huden
Av Rogi i forumet Lavt stoffskifte og hudSvar: 0Siste melding: 03-05-10, 17:12 -
Huden, håret og hormoner
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte og hudSvar: 6Siste melding: 20-12-09, 01:57

Svar med sitat
Bokmerker