Hei
Jeg kan bare fortelle hva min erfaring er og håpe at tilsammen får du dine svar herinne. Jeg kjøpte binyrestøtte på nett men følte ikke at det hjalp. Fikk cortef [cortison]hos legen. Baser på en tjuefire timers urin prøve pluss mine symptomer.
Følte at jeg fikk et ekstra bunngir. Men jeg konverterer nok ikke t 3 slik jeg skal for jeg har det samme søvn behovet som du snakker om og er best på ettermiddag og tidlig kveld.
Så jeg tenker for meg selv at hva er binyrer og hva er det at cellene ikke får t3 slik at vi føler oss bedre.
Jeg hadde nemmelig et oppsving uten sammenligning av noe annet jeg har fått da jeg fikk thyroid. Så hadde jeg dårlige binyrer men jeg har mer og er dette mer mangel på at cellene ikke mottar all t3 som er i blodbanene.?

Det som hjelper meg er å føre en enkel dagbok hjemme og her inne. Så når formen er ok leser jeg herinne. Så får jeg svar på mine innlegg og kan hente noe hjelp på det.
Her får du en godbedrings klem fra en som kjenner så god til symptomer og fustrasjon som du opplever.