Viser søkeresultater 1 til 10 av 132
Threaded View
-
29-07-12, 13:52 #20
Binyrerne
Hej

Jeg har et par spørgsmål ang binyetræthed.
Jeg døjer så meget med træthed for tiden... sover 8-12 timer hver nat og må nogle gange have en lur midt på dagen.
Jeg er langt friskere efter kl.22 om aftenen og er ikke til at få liv i om morgenen.
Jeg har før taget et "adrenal support" tilskud og ved egentlig ikke om jeg mærkede en effekt.
Jeg vil super gerne høre fra nogen, om det er muligt at tjekke binyrerne her i Danmark, evt i en blod eller spyt prøve?
Jeg kan sikkert finde svaret her på siden, og har også ledt, men er desværre så dårlig for tiden, at jeg ikke har ret mange krafter til ret meget... ikke engang at gå i bad eller lave mad til min søde mand
Er der nogle der ved om man kan få et tilskud til binyrerne der virker? Og hvor kan et sådant købes?
Hvis denne post er forkert placeret herinde, må den meget gerne flyttes til rette sted.
Det skal lige siges at jeg stadig tager 3 grain erfa, men har slet ikke hjertebanken, og føler ikke jeg får optimal udbytte af erfaen.
Håber virkelig nogen kan hjælpe mig, da jeg virkelig ingen krafter har til noget, og ønsker mere end noget andet at få lidt krafter til min mand og alt det jeg gerne vil
-Majsen
Lignende tråder
-
Fibromyalgi = stofskiftesygdom! Eltroxin, Liothyronin og til sidst - Armour
Av Karina i forumet Fibromyalgi og CFSSvar: 48Siste melding: 30-10-13, 20:52 -
Når hypothyreose behandles som en funktionel sygdom (hypokondri)
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte og funksjonelle lidelserSvar: 6Siste melding: 20-02-10, 22:46 -
Relis om Thyroid, armour Thyroid osv.
Av nora i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 9Siste melding: 14-02-10, 11:54 -
Relis om Thyroid, armour Thyroid osv.
Av nora i forumet Emner startet av NoraSvar: 9Siste melding: 14-02-10, 11:54 -
Lenker til saken om Armour Thyroid, Nature-Throid, Westhroid og Erfa Thyroid
Av Mod i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 09-11-09, 10:29

Svar med sitat

Bokmerker