Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Hybrid View
-
23-07-12, 19:31 #1
Sv: Kjenner ingen forandring...
Hei, og velkommen hit

I tillegg til anti-TPO og TRAS (som begge viser om det er autominnunt), ville jeg fått sjekket d-vitaminer, B12 og ferritin. Alle disse kan gi deg slike symprtomer du nevner og er veldig vanlige mangler når man er stoffskiftesyk.
Siden du har laktoseintoleranse og cøliaki regner jeg med at det blir tatt jevnlig prøver for og sjekke at du får dekket næringsbehovet ditt?
FT4 forteller bare hvor mye av pro-hormonet du har i kroppen. Den sier ingenting om hvor mye som blir omdannet til FT3, som er det kroppen trenger. Derfor er det viktig og få sjekket FT3 siden ingen kan vite hvor mye kroppen din klarer og omdanne.
Rekner med at du har fått beskjed om at stoffskifteprøver skal tas om morgenen og fastende (aldri ta levaksin før blodprøve)
-
24-07-12, 06:31 #2
Tusen takk for svar!!! Det var veldig informativt! Det er veldig flott med dette forumet altså, og mange med stor erfaring som kan hjelpe oss andre uten

Jeg har en flink lege, men likevel ikke SÅ flink når det kommer til dette merker jeg.Det er flere ting som ikke har blitt gjort. Jeg skal prøve å få henne til å ta disse prøvene. Hun har sagt at jeg skal ta prøvene uten å ta levaxin først, men ikke at det må være på morgenen og fastende! Om ikke hun vil være med på dette, går det kanskje an å gå på volvat el..For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
-
24-07-12, 09:51 #3
-
24-07-12, 11:27 #4
Jeg tar alltid mine blodprøver fastende og så tidlig som mulig om morgenen. Tror det er lurt.
Lignende tråder
-
Merker dere forandring med neglsengene deres?
Av gunnda i forumet Lavt stoffskifte, hår og neglerSvar: 3Siste melding: 26-06-10, 16:44 -
Er det noen som kjenner igjen disse symptomene?
Av Puselille i forumet Lavt stoffskifteSvar: 13Siste melding: 26-02-10, 10:08 -
Kjenner meg sååå dum...
Av i forumet PresentasjonerSvar: 5Siste melding: 31-08-07, 23:29 -
Hvem kjenner denne "endokrinolog"
Av ABC i forumet EndokrinologerSvar: 3Siste melding: 30-04-05, 19:34

Svar med sitat

Bokmerker