Jeg er ny på dette forumet Vet ikke om jeg er på rett sted heller jeg da men, skriver i vei jeg Dette forumet er jo supert da! Jeg har lest litt og ser jo at jeg sikkert kunne funnet svar, men skriver likevel jeg

Jeg er ei 35 år gammel jente med lavt stoffskifte. Har vel gått på levaxin i rundt fem år nå. Jeg vil ikke påstå at jeg kjenner noen voldsom forandring! Jeg går nå på 75 mikrogram. Jeg har nå ei 6 måneder gammel baby, noe som selvfølgelig er slitsomt i seg selv. Men likevel er jeg nok mer sliten enn det som er vanlig. Jeg var slik før graviditeten også, men det er jo litt lettere når det bare er en selv. Jeg ble sykemeldt rundt tre år siden etter å ha gått på veggen, populært sagt Etter det har jeg prøvd å bygge meg opp igjen og etter permisjon skal jeg gjennom nav finne noe nytt å gjøre(er egentlig utdannet lærer....).

Jeg har flere ganger vært hos legen og sagt at jeg kjenner kroppen min, og det er noe som ikke stemmer. Jeg har lite energi, blir fort stresset, veldig opp og ned i humør, vondt i nakke,vann og øm i legger, om jeg trener føler jeg meg ødelagt lenge etterpå(ikke vanlig sliten og støl), ofte uvel, føler meg aldri opplagt etter mat...m.m. Jeg er veldig spent på hvordan å jobbe skal bli,for å si det sånn.

Jeg har også cøliaki og laktoseintoleranse..

Altså, legen har motvillig tatt alle prøver som er, tom for borrelia osv,men ingenting. Hun har da flere ganger sagt: "Sikker på at det ikke er psykisk da....". Vel, kan godt hende det. Det skal sies at midt oppi smellen hadde jeg en depresjon, har mine ting for meg(opp og ned humør og irritasjon)og har vært hos psykolog. MEN, jeg føler at dette er fysisk. Men hun har prøvd alt, jeg kommer ikke lenger. Må bare gå sånn da tydeligvis...

Jeg hadde ikke tenkt på lavt stoffskifte som noe særlig farlig, før jeg leste her.Først da slo det meg, at kanskje det er DER det ligger??

Jeg var på legekontoret idag og fikk tallene fra siste prøve i februar. De var bra de som jeg så: T4: 19,5. TSH: 0,05. Kan det ligge noe her for det tro? Jeg har lest om T3, det bør jeg vel be om neste gang da? Selv om tallene er bra,kan det være at dosen bør opp for at jeg skal føle meg bedre?

Hadde vært så deilig og funnet ut av det