Viser søkeresultater 1 til 10 av 17
Hybrid View
-
15-07-12, 18:28 #1
Sv: Naltrexone (LDN) Hashimoto's
Kevlin, hvordan går det med deg og LDN?
• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
-
15-07-12, 19:11 #2
Sv: Naltrexone (LDN) Hashimoto's
Heisann

Takk som spør
- jeg er på full dose nå - vært der i en måneds tid.
Burde kanskje ikke vært på LDN enda - for jeg har fremdeles for mye candida og annet gruff.
Har tidligere tatt Candida Clear (now products) - men nå prøver jeg å rense med Anisa's tips her:
Denne metoden har jeg just begynt med - men - dette med å ta tilskudd mellom måltider.... sliter med å huske det;
men, som reven sa da den ble flådd; ALT er en overgang
Kevlin
... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
Min første halve pille med Erfa
-
27-02-13, 22:52 #3
Sv: Naltrexone (LDN) for Hashimoto's
Pasienthistorie: Low Dose Naltrexone and Hashimoto's I, II, III and Update her.Til alle norske og danske stoffskifte-pasienter, anbefaler vi boken STOP stofskiftevanviddet, skrevet av verdens ledende pasient-aktivist Janie Bowthorpe, som i 2005 grunnla nettstedet Stop The Thyroid Madness. Boken er utgitt på dansk i 2014. För alla svenska hypotyreos-patienter, rekommenderar vi samma bok, översatt till svenska med titeln Stoppa sköldkörtelskandalen (2012). Til alle gode leger, og pasienter som ønsker å lære mer av "the right stuff", anbefaler vi boken Stop The Thyroid Madness II (2014) med bidrag fra 10 leger MD. I Skandinavia, definitivt de to beste og mest nyttige bøker for hypotyreose-pasienter, for deres familier og venner, og for deres leger.
Lignende tråder
-
LDN - Low Dose Naltrexone
Av Pingvinen i forumet Low Dose Naltrexone (LDN)Svar: 13Siste melding: 12-03-12, 14:09 -
LDN - Low Dose Naltrexone
Av Vigdis i forumet Low Dose Naltrexone (LDN)Svar: 3Siste melding: 11-03-12, 09:03 -
LDN (Naltrexone) og autoimmunitet
Av nora i forumet Emner startet av NoraSvar: 33Siste melding: 03-12-11, 00:49 -
Naltrexone (LDN) mot ME / CFS
Av Mod i forumet Low Dose Naltrexone (LDN)Svar: 0Siste melding: 26-02-11, 17:59 -
LDN (Naltrexone) og autoimmunitet
Av nora i forumet Low Dose Naltrexone (LDN)Svar: 22Siste melding: 22-04-10, 16:24

Svar med sitat

Bokmerker