Det høres skremmende kjent ut;
da jeg ble syk september 2008, sa legen at jeg "bare" hadde en betennelse og at så snart vi fant rett dose Levaksin, så ville jeg bli bra. Først fikk jeg beskjed om 6 uker, så 3 måneder, så 6 måneder, etc.
Etter at jeg meldte meg inn her mars i fjor forstod jeg at stoffskiftet ikke er en slik bagatell som legen påstod. Jeg begynte og stille spørsmål og fikk bl.a. vite at jeg allerede januar 2009 hadde anti-TPO større enn 1300, men det betydde visst ingenting.
Her inne fant jeg da ut at jeg har den auto-immune varianten og at "betennelsen" ikke kommer til og forsvinne. Legen min måtte jo til slutt innrømme at joda jeg har Hashimoto og kommer aldri til og bli frisk, det er symptomene som skal forsøkes regulert slik at de plager meg minst mulig.

Er man stoffskiftesyk og har økonomi til det, vil jeg på det sterkeste anbefale og finne en lege som KAN stoffskiftet og som godtar at stoffskiftesyke mennesker ikke er hypokondere, men tvert imot sliter med en ubalanse i kroppen som påvirker det meste av oss.