Viser søkeresultater 1 til 10 av 17

Hybrid View

Medlem siden
    Dec 2011
    Sted
    Vestfold
    Meldinger
    12

Standard Sv: Er det noen flere som har panikkangst her?

Sitat Opprinnelig skrevet av Vigdis Vis post
    Jeg mener å ha lest at det bør økes oftere enn hver 6. uke, men der må vi få svar fra noen som kan Levaxin bedre enn meg. Mener jeg har hørt økning hver 3-4 uke opp til 100 mcg. og så begynne å observere ordentlig for å finne rett dose. Kan det stemme?
    Er det lurt å oppsøke en spesialist kanskje? Legen min mener jeg sikkert bare har hatt en betennelse og at det sikkert snart går over..
    For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".

Medlem siden
    Mar 2011
    Sted
    Aust-Agder
    Alder
    63
    Meldinger
    3,120

Standard Sv: Er det noen flere som har panikkangst her?

Det høres skremmende kjent ut;
    da jeg ble syk september 2008, sa legen at jeg "bare" hadde en betennelse og at så snart vi fant rett dose Levaksin, så ville jeg bli bra. Først fikk jeg beskjed om 6 uker, så 3 måneder, så 6 måneder, etc.
    Etter at jeg meldte meg inn her mars i fjor forstod jeg at stoffskiftet ikke er en slik bagatell som legen påstod. Jeg begynte og stille spørsmål og fikk bl.a. vite at jeg allerede januar 2009 hadde anti-TPO større enn 1300, men det betydde visst ingenting.
    Her inne fant jeg da ut at jeg har den auto-immune varianten og at "betennelsen" ikke kommer til og forsvinne. Legen min måtte jo til slutt innrømme at joda jeg har Hashimoto og kommer aldri til og bli frisk, det er symptomene som skal forsøkes regulert slik at de plager meg minst mulig.

Er man stoffskiftesyk og har økonomi til det, vil jeg på det sterkeste anbefale og finne en lege som KAN stoffskiftet og som godtar at stoffskiftesyke mennesker ikke er hypokondere, men tvert imot sliter med en ubalanse i kroppen som påvirker det meste av oss.

Lignende tråder

1. Flere spørsmål fra meg :(
    Av MorStine i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 7
    Siste melding: 09-03-11, 20:55
  2. Panikkangst
    Av Sofiemor i forumet Angst
    Svar: 9
    Siste melding: 20-12-09, 01:19
  3. Halsen er rar!!! Noen flere enn meg ?
    Av Skrållan i forumet Hals inkl. struma, kuler, knuter
    Svar: 1
    Siste melding: 31-07-09, 16:39
  4. jepp - jeg er hyper! - + noen flere blodprøver...
    Av Lissa i forumet Høyt stoffskifte
    Svar: 8
    Siste melding: 21-05-07, 09:04
  5. Flere opererte?
    Av Hege i forumet Operasjonssalen
    Svar: 7
    Siste melding: 09-04-05, 14:47

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder