Viser søkeresultater 1 til 10 av 25
Tråd: Ny med høyt stoffskifte
Threaded View
-
13-07-12, 11:36 #14
Sv: Ny med høyt stoffskifte
Heisan

Jeg henger med. Krangler med vårherre og vekselsvis lover at jeg skal bli snill hvis han gjør meg frisk og truer med hva jeg skal gjøre hvis han ikke gjør det
Jeg tror jeg definitivt velger zombietilværelsen "for now" og holder en knapp på at det bare er midlertidig, har ikke fått noen innkallelse fra sykehuset ennå. Hvordan er det generellt med oddsene for å bli kvitt dette? Har du noen magefølelese på det? Jeg har fått inntrykk av at det er vanskelig å bli frisk etter å ha lest litt på forumet her
Jeg har bare tatt BB en dag, i forggårs og det virker som om virkningen sitter i ennå.For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Lignende tråder
-
HJELP! Etter 3 år med lavt stoffskifte er mitt stoffskifte nå for høyt!
Av Vilje i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 3Siste melding: 24-03-12, 23:14 -
Grusom ventetid. Høyt anti-TPO, TRAS og høyt stoffskifte.
Av lisereka69 i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 37Siste melding: 27-07-11, 12:16 -
Høyt stoffskifte, så lavt. Graviditet med høyt TRAS
Av Evamol i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 8Siste melding: 11-04-08, 08:55 -
Høyt stoffskifte, så lavt. Graviditet med høyt TRAS
Av Evamol i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 7Siste melding: 11-04-08, 08:55 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 23-10-06, 22:46

Svar med sitat
Bokmerker