Du har ret i at det er nogle velmente råd du får.... så velmente at jeg bliver helt ked af at læse dit svar.... At dine problemer er begyndt med Levaxin er ikke nødvendigvis noget odiøst i.... Hele hormonsignalspektret i din krop blev jo påvirket, også hvordan dine nyrer bl.a. fungerer og hvor meget "salt" udskiller de ud med urinen.

Men har du overhovedet forsøgt dig med depot-kalium uden en positiv effekt? Kalium som elektrolyt er også vigtig for calciumomsætningen i kroppen.

Det andet, der gør mig ked af er dit mælkforbrug. Det er en myte at mælk er en god kilde til calcium og jeg vil om lidt sætte lidt om det under Diverse... Desuden skader mælken direkte den del af enzymdannelsen, der foregår netop i tarmen.... Mælk er et svøbe, enhver stofskiftesyg burde undgå som pesten...

Den måde du beskriver dine "kramper" på, hvor du skriver at dine lægmuskler sitrer og at man kan ikke se det, men mærke ved berøring - kunne faktisk tyde på at det ER et calciumrelateret problem.... Er der nogen, der holder øje med dine biskjoldbruskkirtler?