Viser søkeresultater 1 til 10 av 51
Threaded View
-
17-06-07, 18:26 #11
Ja, n'Finn - det er merkelig hvor forskjellig vi alle fungerer og reagerer på det diverse...
Har jo forsøkt Liothyronin lenge nå - siden nyttår - kjenner ingenting - 10 mikrogram om dagen. I fjor forsøkte jeg også til jeg ble hyper, tok vel da helt opp i 20 mikrogram. Men ikke på noe som helst tidspunkt har jeg fått noe som helst varmekick eller noe av dette, så da virker kanskje ikke T3 på meg heller? Hjelper ikke på psyken heller, noe jeg trodde ei stund, men det var bare fordi jeg ikke hadde vært SÃ… dårlig lenge nok - når jeg ble det, så ble jeg like FORTVILET som før. Kjenner altså ingenting til Liothyroninen, bortsett fra hvis jeg får så høyt at jeg blir hyper, da får jeg de ekle hypersymptomene.
Skal til legen om få dager. Da skal jeg spørre om Armour på registreringsfritak. Jeg gruer meg.... Men jeg skal, jeg skal!!!"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
Hashimoto's siden 2003
Av Sharon i forumet Lavt stoffskifte av BorrelioseSvar: 152Siste melding: 25-07-15, 07:28 -
Har hatt hypo / Hashimoto's siden 2007
Av Caroline i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 16Siste melding: 23-05-10, 10:45 -
Struma -2002, ME 2007, Graves siden mai 2009, kjertelen fjernet oktober 2009
Av rutta3 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 23-01-10, 08:11 -
Jeg har haft struma siden jeg var omkring 18 år
Av Christina40 i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 13Siste melding: 01-10-09, 12:18

Svar med sitat
Bokmerker