Jeg kan jo bare svare for meg selv Stina, men jeg prøvde Liothyronintillegg (som jo er ren syntetisk T3) til Levaxinen og jeg er nok av de som dette ikke virker gunstig på.
Nå har jeg brukt Armour siden mai-04 og det virker veldig godt på meg.
Jeg tror ikke T3 hormonene i Armour heller virker på meg. Altså, jeg tror ikke det er på grunn av at det er T3 i Armour at virkningen er så god. Det må være en annen årsak til at dette er så gunstig for meg.
Dette sier jeg fordi at jeg ikke kjenner noe til at jeg tar 5Grain Armour i en dose. I den er det 45µg T3. Da jeg tok Liothyronin kjente jeg godt en mye lavere dose enn det. Jeg fikk helt tydelig en hetetokt en times tid etter inntak av dosen.

Louise - velkommen ! Jeg ser det er ditt første innlegg. Flott !
I Norge kan man få Armour gjennom en ordning som heter "registreringsfritak". Legen søker på et skjema han har i skuffen og dette blir alltid innvilget. (men mange leger vegrer seg får å søke. de har negativ propaganda i hodet)

Overgangen til Armour eller Westroid er bare en positiv opplevelse for dem dette passer for.
Etter en tid kommer det en nedgangsperiode. Min ble ekstra lang, for jeg var redd for å øke når legen sa at jeg skulle gå ned. Jeg kom heldigvis over på bedre tanker og tar nå 3 ganger så mye som legen sa var max.
Og først nå virker det som jeg kommer ut av nedgangsperioden.

Skulle jeg gjort det om igjen ville jeg økt dosen langsomt hele tiden.