Sitat Opprinnelig skrevet av Louise
Det er det svar, jeg har set, Mit apotek har lige ringet. Glostrup Apotek laver dem ikke, men har nogen stående, som kun kan afhentes i Glostrup. Det tør jeg simpelt hen ikke løbe an på!
Må i gang på nettet - er der nogen har i DK, som køber direkte via nettet?
Louise
Louise

Lad være med at gå i panik så hurtigt....

Du er nødt til at få din læge til at udskrive et større antal på en gang... Glostrup Apoteket har kun suspenderet fremstillingen fordi afsætning var for begrænset, men hvis der sker igen en stigning i efterspørgslen - vil de gerne begynde at producere igen....

Der står lige pt mindst 50 portioner Ã~ 100 tabletter på lager i Glostrup... Du kan bare tage S-toget til Glostrup Station med dine recepter i hånden, og i gåafstand fra S-stationen ligger apoteket.... Det er til og med døgnåbent alle dage, så du kan ikke gå forgæves...

Denne store portion koster penge, men kan opbevares køligt og kan holde længe. I hvert fald lige til du er helt sikker på virkningen og effekten.... og så kan man se hvad man efterfølgende kan gøre - eller kan det være, at flere andre i DK følger dit eksempel og så genoptager apoteket fremstillingen igen.

Min egen "Westhroid" bliver bestilt fra antiaging til et land udenfor EU og sendt videre til mig med en privatpakke.... Når du evt. senere har testet midlet med et positivt resultat, kan ske at vi kan finde lignende kanal til dig også.... men lige pt er det umuligt, desværre.