Viser søkeresultater 1 til 10 av 51
Threaded View
-
19-06-07, 14:21 #9
Louise
Opprinnelig skrevet av Louise

Lad være med at gå i panik så hurtigt....
Du er nødt til at få din læge til at udskrive et større antal på en gang... Glostrup Apoteket har kun suspenderet fremstillingen fordi afsætning var for begrænset, men hvis der sker igen en stigning i efterspørgslen - vil de gerne begynde at producere igen....
Der står lige pt mindst 50 portioner Ã~ 100 tabletter på lager i Glostrup... Du kan bare tage S-toget til Glostrup Station med dine recepter i hånden, og i gåafstand fra S-stationen ligger apoteket.... Det er til og med døgnåbent alle dage, så du kan ikke gå forgæves...
Denne store portion koster penge, men kan opbevares køligt og kan holde længe. I hvert fald lige til du er helt sikker på virkningen og effekten.... og så kan man se hvad man efterfølgende kan gøre - eller kan det være, at flere andre i DK følger dit eksempel og så genoptager apoteket fremstillingen igen.
Min egen "Westhroid" bliver bestilt fra antiaging til et land udenfor EU og sendt videre til mig med en privatpakke.... Når du evt. senere har testet midlet med et positivt resultat, kan ske at vi kan finde lignende kanal til dig også.... men lige pt er det umuligt, desværre.• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Hashimoto's siden 2003
Av Sharon i forumet Lavt stoffskifte av BorrelioseSvar: 152Siste melding: 25-07-15, 07:28 -
Har hatt hypo / Hashimoto's siden 2007
Av Caroline i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 16Siste melding: 23-05-10, 10:45 -
Struma -2002, ME 2007, Graves siden mai 2009, kjertelen fjernet oktober 2009
Av rutta3 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 23-01-10, 08:11 -
Jeg har haft struma siden jeg var omkring 18 år
Av Christina40 i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 13Siste melding: 01-10-09, 12:18

Svar med sitat
Bokmerker