Viser søkeresultater 1 til 10 av 25
Tråd: Ny med høyt stoffskifte
Threaded View
-
09-07-12, 18:32 #8
Sv: Ny med høyt stoffskifte
Jeg er ekstremt skeptisk til piller selv, så jeg forstår deg godt jeg. Jeg hadde selv lenge problemer med å forstå hvorfor jeg som ikke var hjertesyk skulle ta betablokkere. Men som jeg skrev til deg, det ble til slutt så ille dette her med den høye pulsen at jeg faktisk ikke følte jeg hadde noe valg. Har du fått Selo-zok?
Kan du klare å tenke at dette med disse betablokkerne bare er for en tid? Det er ikke noe du skal bruke resten av livet. Kan du klare å se at det er en nødvendighet akkurat nå for at din kropp/hjerte skal få tiltrengt hvile? Og ta det derfra?
''Det som også er litt rart er at jeg har som jeg nevnte hatt de samme symptomeme for noen år siden men ble aldri utredet da og lurte derfor på om stoffskifte kan stige, normalisere seg og så stige igjen flere år etterpå?''
Jeg tror det er fullt mulig, særlig uten anti-tpo og tras involvert. Om leger er enige i det, vet jeg ikke. Jeg har i grunnen følt meg hyper hele livet. Stressa, urolig, ekstremt aktiv, distré, veldig slank, mye magesmerter osvosv. Når jeg fikk diagnosen og ble kjent med sykdommen husker jeg at jeg tenkte at dette har jeg hatt et snev av (til og fra) hele livet. Men så er det slik at dette får vi ikke noe svar på, om ikke det er tatt blodprøver av stoffskiftet tidligere i livet. Så du kan ha egne tanker om det, men det bringer én ikke videre. Du kan jo spørre spesialist på sykehuset om dette. Begynn gjerne å skrive ned det du lurer på allerede nå. Disse tilmålte timene med spesialister går gjerne altfor fort og dermed risikerer man å gå ut derfra som et stort sp.tegn om én ikke er litt forberedt på forhånd.
Lignende tråder
-
HJELP! Etter 3 år med lavt stoffskifte er mitt stoffskifte nå for høyt!
Av Vilje i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 3Siste melding: 24-03-12, 23:14 -
Grusom ventetid. Høyt anti-TPO, TRAS og høyt stoffskifte.
Av lisereka69 i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 37Siste melding: 27-07-11, 12:16 -
Høyt stoffskifte, så lavt. Graviditet med høyt TRAS
Av Evamol i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 8Siste melding: 11-04-08, 08:55 -
Høyt stoffskifte, så lavt. Graviditet med høyt TRAS
Av Evamol i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 7Siste melding: 11-04-08, 08:55 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 23-10-06, 22:46

Svar med sitat
Bokmerker