Viser søkeresultater 1 til 10 av 25
Tråd: Ny med høyt stoffskifte
Threaded View
-
09-07-12, 17:33 #5
Sv: Ny med høyt stoffskifte
Hei igjen Eirin

Nei, det er ikke noen jeg kan snakke med, spesialisten jeg går til er reist på ferie og uansett så kunne han ikke svart meg på noen av spørsmålene mine, han standard svar var "det kan jeg ikke si noe om"
Hvilke betablokkere var det du fikk og hva var dosen du måtte ta? Og må man ikke slutte med dem gradvis når man skal kutte dem ut igjen?
Av og til tenker jeg at jeg kommer aldri til å få lov til å ha det aktive livet jeg en gang hadde, for et par år siden sto jeg på toppen av et av verdens høyeste fjell, nå er jeg glad bare jeg når toppen av trappen fra hallen og opp i stuen :(
Hvilepulsen er ikke så ille høy, mellom 88 og 95. Det er når jeg begynner å bevege meg at den stiger så volsomt.For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Lignende tråder
-
HJELP! Etter 3 år med lavt stoffskifte er mitt stoffskifte nå for høyt!
Av Vilje i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 3Siste melding: 24-03-12, 23:14 -
Grusom ventetid. Høyt anti-TPO, TRAS og høyt stoffskifte.
Av lisereka69 i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 37Siste melding: 27-07-11, 12:16 -
Høyt stoffskifte, så lavt. Graviditet med høyt TRAS
Av Evamol i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 8Siste melding: 11-04-08, 08:55 -
Høyt stoffskifte, så lavt. Graviditet med høyt TRAS
Av Evamol i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 7Siste melding: 11-04-08, 08:55 -
Høy TSH = Høyt stoffskifte, evt lavt stoffskifte?
Av Stina i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 23-10-06, 22:46

Svar med sitat
Bokmerker