Hva er D3?

Går på levaxin ja. Når jeg dro til legen min med panikkangsten tok hun prøver av stoffskiftet. Da sa hun at det var lavt, men ikke lavt nok. Så gikk jeg tilbake for jeg ble bare verre av angsten og hun tok nye prøver som viste seg at de var blitt verre. Så begynte på levaxin. 25 mg et par ganger i uken. Tok nye prøver hver 3 uke og er nå på 50 mg hver dag. Men får beskjed om at det ser mye bedre men må øke dosen hver gang jeg tar ny blodprøve. Har ikke peiling på noenting om verdier...hun sier jo at det kommer til å ordne seg og at jeg sikkert bare har hatt en betennelse i skjertelen. Er ofte svimmel, mye hodepine, elendig hukkommelse og føler at jeg er helt ør i hodet mesteparten av tiden. Er blitt kjempe slapp og er like trøtt om jeg sover 4 timer eller 12...mye hjertebank. Alt dette har jo ført til at jeg har fått helseangst...Ble sendt til psykolog. Men skjønner jo ikke hvorfor jeg har denne angsten! har jo det bra og er ikke deprimert! Går jo hele tiden og tror at jeg er dødssyk siden jeg har alle disse ubehagelige symtomene. Og prøver viser at jeg er frisk! Uten om lavt stoffskift da.. Tusen takk for svaret ditt! skal be om kopi av prøvene og finne litt mer ut av ting. Legen min mener at tilleggshormoner ikke er nødvendige og at det er mye delte meninger rundt det. I tillegg så har jeg fått tinitus som blir bare verre og verre... Uff! ble mye syting her.. Men takk for svar!