Viser søkeresultater 1 til 10 av 17
Threaded View
-
08-07-12, 11:58 #2
Sv: Er det noen flere som har panikkangst her?
Be om å få utskrift av alle blodprøver. Samle dem i en mappe, og vurder selv om du skal ta kosttilskudd. Litt lavt jern og lavt B12 kan for eksempel hindre en bra konvertering T4 til T3. Selen kan være bra for oss som er hypo, det bidrar også til konvertering. Jeg er svært uenig med legen din. sannsynligvis vil du ha godt av flere kosttilskudd. En bit av det å ha lavt stoffskifte, er at lite næring går videre. Du kan ha et dårlig opptak. Lavt jern, lav B12 (selv innenfor referanseområdets nederste områder) kan gi samme symptomer som lavt stoffskifte.Har også D-vitamin mangel og tar tabletter for det. Har fått beskjed av legen min at jeg ikke trenger å gå på annet kosttillskudd for prøvene mine er fine
Hvor mye D3 tar du for mangelen din? Hva ligger D3 på nå?
Hvor mye stoffskiftemedisin tar du nå? Hva tar du, Levaxin? Hvordan har økningen vært, hva startet du på? Hva forteller prøvene om stigning av FT3 og FT4? Hva slags symptomer har du?
Det at du har angst kan tyde på at dosen er for lav eller at du får for lite T3. At du får for lite T3 kan enten skyldes at dosen er for lav eller at du konverterer T4 , Levaxin, til T3 i for dårlig grad. Det er mange som opplever at angst og depresjon forsvinner når de får nok T3. Det kan hende at du bør be om tilskudd av T3 etterhvert, enten i form av Liothyronin eller kombinasjonstablettern thyroid som inneholder både T4 og T3.
Lykke til videre
• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
Flere spørsmål fra meg :(
Av MorStine i forumet Lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 09-03-11, 20:55 -
Panikkangst
Av Sofiemor i forumet AngstSvar: 9Siste melding: 20-12-09, 01:19 -
Halsen er rar!!! Noen flere enn meg ?
Av Skrållan i forumet Hals inkl. struma, kuler, knuterSvar: 1Siste melding: 31-07-09, 16:39 -
jepp - jeg er hyper! - + noen flere blodprøver...
Av Lissa i forumet Høyt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 21-05-07, 09:04 -
Flere opererte?
Av Hege i forumet OperasjonssalenSvar: 7Siste melding: 09-04-05, 14:47

Svar med sitat

Bokmerker