Hei, og tusen takk for svar !

Ja, jeg merket godt at jeg var tom for jern samtidig med forhøyet TSH i fjor. Var temmelig på felgen. Tok ikke jerntablettene samtidig med Levaxin.
Jeg har ikke sjekket b-12, men jeg har kontrolltime hos legen i morgen, så jeg skal spørre om det da.
Jeg aner ikke om det har vært noen restfunksjon i kjertelen, men det er jo fullt mulig det. Ellers har jeg vært syk siden november, og på grunn av smerter har det blitt meget lite søvn. Dette påvirker jo immunforsvaret, så den ene infeksjonen har avløst den andre de siste månedene.
Jeg var ikke klar over at man kanskje bør øke dosen av Levaxin når man er syk. Er det noe du gjør på eget initiativ, eller i samsvar med lege? Jeg skjønner jo nå at jeg må følge med på prøveresultater selv, og se hvordan de slår ut i forhold til hvordan jeg har det.
Jeg tar Levaxin om morgenen på fastende mage, og ikke sammen med andre medisiner.
Har sjekket oversikten over interaksjoner nå, og kunne ikke finne igjen noen av medisinene der. Bortsett fra jern da, men det fikk jeg beskjed om å ta med 2 timers mellomrom, så det var jeg jo forsåvidt klar over.

Jeg ser jeg har mye å lære om en sykdom jeg har hatt i over 20 år.

Hilsen