Viser søkeresultater 1 til 10 av 41
Tråd: Noe godt er på gang :)
Threaded View
-
04-07-12, 21:08 #18
Sv: Noe godt er på gang :)
Ingenting går som en lek om dagene, men med litt "selvdytt" i ryggen så er i hvertfall ting gjennomførbart. Jeg nyter i det store og hele sommeren som er her med turer ut, middager på brygga, litt rødvin, gode desserter, dinglende ben på bryggekanten, sosialisering, hånd-i-hånd med kjærligheten, sol i ansiktet når den er fremme osvosv.
Jeg våger litt mer enn å drømme og har derfor skaffet meg pass til reisen og speilreflekskamera som jeg håper å fylle med opplevelser som igjen gir minner. Jeg gleder meg over at jeg går fra å bare drømme til våge tro på/handle, men samtidig skremmer det meg litt. Jeg er så inderlig redd for å snuble igjen. Jeg har snubla så mange ganger og erfaringene av dette sitter dessverre godt i ryggmargen. Det legger derfor noen ganger en demper på selve opplevelsen av å tørre/våge. Andre ganger tar jeg meg selv i å bare smile bredt når jeg litt fatter omfanget av de endringene som foregår i meg, både fysisk og psykisk
. Så må jeg bare tåle den lille tvilen, redselen og tankene som er preget av min "lange sykehistorie". Jeg kan jo både smile og være litt redd samtidig, sant?
Lignende tråder
-
Kortisol..enda en gang.
Av gunnda i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 16-01-09, 18:57 -
Hyperthyreose og Hypothyreose på en gang???
Av ArildF i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 1Siste melding: 26-08-08, 21:06 -
Verdier nok en gang
Av rimeny i forumet Normalverdiene?Svar: 8Siste melding: 06-09-05, 11:44 -
Ett godt råd? Håper enda på å bli gravid.
Av ASORA i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 3Siste melding: 21-06-05, 13:04

Svar med sitat
Bokmerker