Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
Threaded View
-
26-06-12, 10:49 #8
Sv: Oslofjordklinikken og stoffskifteproblemer?
Helse Norge gjør seg selv en bjørnetjenste.
Blir så rykende forbanna når jeg ser slikt.
Her henviser en lege som ser at han er utenfor sitt fagfelt til en "spesialist", også avslår spesialisten dette.
Hvordan skal man da forvente at en pasient skal bli frisk fra stoffskiftesykdom. Makan til holdninger, er det rart at det kategoriseres som en kronisk sykdom, jeg er sikker på at mange hadde kommet seg litt bedre jeg dersom spesialistene ikke gir opp sine pasienter.
Når vi snakker om hvordan Helse Norge, nei regjeringen det rød/grønne gjør seg selv og norge en bjørnetejenste.
Nå legger de ned Feiring, og et bra drevet forsknings team som faktisk har ført frem til mye bra her i Norge.
De har jo også lagt ned mye bra som privatpersoner har donert bort til staten. Det var et kjempe bra sted for epelepsi pasienter
her hvor jeg bor. Det var en person som hadde gitt bort et utrolig stort og flott lokale som var ment som rekreasjonshjem.
Og dette var kjempebra i mange år. Men nå er det nedlagt, og det er flere slike bra steder som legges ned. Vi har jo snart ikke
slike offentlige tilbud igjen. Det blir jo mer og mer privat. Snakker vi Rødgrønt da? Like greit å stemme på fagfolk i blått som faktisk har
evne til å se fremtidig.
Lignende tråder
-
Min nye kokebok-"bibel" - "Nourishing Traditions"
Av anitab i forumet Helbred og kostholdSvar: 1Siste melding: 25-09-11, 15:06 -
"Vores stjålne fremtid" ("Our Stolen Future")
Av Anisa i forumet Andre bøkerSvar: 4Siste melding: 07-03-09, 16:12 -
"konen", "damen", "madamen" mm. er prol.
Av Anisa i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 2Siste melding: 02-03-09, 17:11

Svar med sitat

Bokmerker