Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
Tråd: Højt kolesterol
Threaded View
-
25-06-12, 07:04 #7
Sv: Højt kolesterol
Nielsigne TAK for dit svar - jeg er glad for at du heller ikke ville tage statiner hvis du fik dem tilbudt, det bekræfter mig i at jeg er på rette vej.
Ja mit T3 er bestemt ikke noget at prale af
, men jeg tager jo allerede 3½ grain som jeg syntes er meget, men der er selvfølgelig ikke langt til 4 grain så det er forsøget værd. Tror du det vil være en ide at supplere med T3? Men jeg er i tvivl om man kun kan få syntetisk T3 eller om der også er naturidentisk.... ved du det? Jeg er nemlig ikke meget for den syntetiske den medicin.
Mht. til lavkarbo-maden så har du helt ret i at der er individuelle forskelle - det kunne være jeg skulle eksperimentere med kød og fedtmængderne samt udvalget. Min fordøjelse har aldrig været bedre end nu bla. fordi jeg sørger for ikke at spise mellemmåltider og sørger for at der er minimum 4 timer fra jeg har spist aftenmad til jeg går i seng.
Kærlig hilsen
Cirkeline
Jeg fik i september 2009 konstateret for lavt stofskife
Begyndende knogleskørhed?
Lad aldrig noget forhindre dig i at være et godt menneske
Lignende tråder
-
Fra lavt til højt stoffskifte
Av Unn i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 0Siste melding: 01-06-12, 12:59 -
Højt kolesterol tegn på lavt stofskifte?
Av Ceven i forumet KolesterolSvar: 4Siste melding: 19-05-11, 08:46 -
Nye blodprøvesvar - højt natrium?
Av gitteh i forumet BlodprøverSvar: 0Siste melding: 19-08-08, 17:53 -
D-vitamin på 52 og for højt kalcium
Av gitteh i forumet D-vitaminSvar: 7Siste melding: 23-11-07, 20:17 -
Lav TSH, normal FT4, højt ANTI-TPO
Av brits i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 6Siste melding: 25-08-06, 17:05

Nielsigne
Svar med sitat
Bokmerker