Viser søkeresultater 1 til 10 av 76
Threaded View
-
16-06-12, 20:40 #29
Sv: Femten år med ME, eller er det stoffskifteproblemer? Veien mot en diagnose.
var tomt på hovedlageret kunne hun Madam ettellerannet som var leder på det apoteket som Hertoghe samarbeider med ja, håper det ordner seg hvertfall. Hvor mye betaler du for erfa der forresten? Glemte å spørre nemlig. Ble 2300kr for to bokser her i norge (30 og 60mg), jaggu ikke billig å være syk gitt!
Holder meg til dietten, men har som det står at er ok i papirene to dager i uka der jeg kan unne meg noe, f.eks en bit sjokolade den ene og et par stykker hjemmelaga pizza en dag. Merker dog at jeg blir sinnsykt oppblåst i magen av pizzabunnen da, så det frister i grunn ikke å gjennta det.
Blitt så fin i huden etter melkuttet, merka du stor forskjell du og eller? Gikk ned 5kg på 2 uker men nå står det litt mer i ro igjen. Klarer ikke å spise det som er anbefalt meg på vektklubb.no (følger med på kaloriene der nå i starten, pluss det er greit når jeg skal starte på de sprøytene)
Lignende tråder
-
Væskefyllte, smertefulle kuler oppover hånden. Myksødem?
Av janis i forumet Lavt stoffskifte og hudSvar: 1Siste melding: 01-12-11, 12:14 -
Fritt T4 som drifter oppover(?) etter total thyroidectomy
Av Zena i forumet BlodprøverSvar: 4Siste melding: 10-05-11, 12:25 -
Mitt liv, et levende helvete! Hypo 11 år, nye forandringer..
Av Thomas W H i forumet PresentasjonerSvar: 5Siste melding: 28-02-09, 15:37 -
TSH synker, men FT4 går nesten ikke oppover...
Av sivcath i forumet TSHSvar: 4Siste melding: 03-07-07, 12:30 -
Levende død,noen som føler det samme?
Av meg i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 5Siste melding: 06-08-05, 22:17

Svar med sitat
Bokmerker