Sitat Opprinnelig skrevet av Evensen Vis post
Jeg har sjekket trådene du refererte til. Husket da at jeg også tidligere har lest dem. Det er spennende teorier - og jeg er veldig glad for at det er folk som skriver om forskjellige måter, for det er mange veier som fører til Rom.
Det er i allerhøjeste grad langt mere end "teorier", Evensen. Det er en succesfuld praksis for mange mennesker, og den circadian-rhytm-styret medicinske behandling (nat-medicinering) fandtes faktisk længe før "Recovering with T3" blev skrevet. Det behøver altså ikke at være så kompliceret at komme i gang, som det er beskrevet i denne bog. Håber at Vigdis ser denne tråd og kommer med lidt indspil, du kan bruge når du har mere overskud på et tidspunkt i fremtiden.

Og nej, det er ikke mange veier som fører til Rom, fordi behandlingseffekten afhænger kun alt for meget af den enkelte patients egne sygdoms-præferencer, idet man kan have hypothyreose af mange forskellige årsager. Det betyder at hos forskellige patienter kan samme behandling have så forskellig en effekt som dag og nat, og hvis man hænger sig for meget i "normalområderne" eller troen på at en bestemt pille/dosering kan løse alle problemer hos alle, kommer man ikke ud af stedet.

Jeg kan godt se at du er udmattet og orker ikke gøre mere/andet end det enkleste (I been there )... men du glemmer måske, at et forsøg på at komme videre, kan måske i sig selv medføre stigning i energi og overskud. Det virker ikke som om du pt har troen på at det nytter at gå andre veje (?), men hvis vi kun går i andres (flertallets) fodspor, kommer vi ikke længere end de gjorde.

Krydser fingre for dig.