Jeg har ingen symptomer på høyt, så da kan jeg puste ut

Ikke så lett alt dette, så mye å lære og lese om Sant at det ikke er lurt å trekke forhastede konklusjoner, blir ikke noe bedre av det hehe

Nei, får vel bare smøre meg med tolmodighet å vente på neste blodprøve svar, siden jeg ikke får så mye ut av den forige prøven :( Heldigvis føler jeg meg litt bedre nå, men kan jo hende dette bare er en "opptur" som folk har nevnt man kan få

Men det er deilig å kjenne den psykiske energien kommer tilbake. Kjenner alt går mye lettere nå, og jeg gruer meg ikke lengre til den minste ting. Tenker ikke bare på søvn hele dagen heller. Ikke noen endring i fysisk energi, men det kan man vel ikke forvente heller tror jeg. Mye soffasitting det siste året, ekstra vekt, spist dårligere mat (trøste spising). Må vel bare begynne å trene for at den energin skal komme tilbake hehe

Har fått varme i kroppen også, det er digg det. Førs nå jeg merker hvor mye jeg har fryst, og hvor godt det er å kunne legge seg i senga uten å måtte ligge og sjelve i en halvtime før dyna var varm nok Nå håper jeg bare håret snart kommer tilbake så jeg slipper å se så skabbete ut