Viser søkeresultater 1 til 10 av 108
Threaded View
-
04-06-12, 13:36 #20
Sv: Ungt sinn med hypotyreose
God Mandag.
Da har jeg fått hvilt ut etter det værste sjokket som utmattet meg.
Da går jeg med et og et skritt nærmere målet og forsøker og nyorientere meg i forhold til situasjonen om å søke på AAP.
Det er veldig godt at det er så mange gode mennesker her inne, som ikke dømmer en men som møter en.
Jeg skal forsøke å bidra mer på sidene her fremmover.
Nei, det er helt utrolig hvor dårlig medie kringkastning vi får med denne sykdommen vår.
Det er helt klart at dette skal jeg vie meg til Anisia. Jeg har sendt en hel haug med mail til norske lege og helse blader.
Men har kun fått en seriøs respons, og har blitt intervjuet. Men dessverre så ble det intervjuet helt bortkastet da de presiserte og skrive mindt inn i artikelen at den enkleste måten å kurere stoffskiftesykdom på er med en pille Levaxin. Man blir jo ikke hørt, selv om man kommer med sin egen historie evt. andres.
Lignende tråder
-
B-12 og hypotyreose?
Av Vigdis i forumet B-vitaminerSvar: 31Siste melding: 31-01-13, 10:37 -
Temperatur og hypotyreose 2
Av mohaienne i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 24Siste melding: 02-11-09, 09:37 -
Bindevev og hypotyreose
Av Lilje i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 8Siste melding: 18-11-08, 11:03 -
Kan jeg ha subklinisk hypotyreose?
Av lemurpiken i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 2Siste melding: 04-06-08, 12:19 -
En fin side om hypotyreose mm.
Av Tily i forumet Nyttige nettsteder og bloggerSvar: 0Siste melding: 28-10-07, 19:33

Svar med sitat
Bokmerker