Viser søkeresultater 1 til 9 av 9
Threaded View
-
31-05-12, 22:31 #5
Sv: Grunnene til at forumet ikke er på Facebook
Kevlin
Den der har oprettet en gruppe, kan også fjerne den & indholdet. Og grundene til det kan være mangfoldige. Fra personlig nag eller som resultat af (f.eks.) træthed af alle/nogle medlemmer. Eller pga. uenighed. Eller som vinden blæser, helt uden begrundelse. Også selve Facebook kan fjerne hvad der behager den, eller hvad der ikke behager ejeren, eller forretningsforbindelserne. Den der har adgang til sletteknappen, har magten og da alting foregår bag uindekseret anonymitet, vil det være tæt på umuligt overhovedet at bevise, at der er sket noget u-kønt.
Man er den man er, og selv om jeg kender en hel del forhenværende egoister, der er blevet omvendte (af tunge personlige begivenheder/tragedier) til at være gode mennesker, er det ikke nemt/let at ændre hvem man er.
Der findes en interessant test på nettet, hvor man kan teste sig selv for graden af egen egoisme eller empati/hjælpsomhed... så hvis denne tråd går nogen på nerverne, er det nemt nok at opklare hvorfor. Egoism/Altruism Test og resultatet aflæses på "Empathy scale" (som de kalder det)...
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Gråsonetilfelle, ny på forumet
Av Karatekid i forumet PresentasjonerSvar: 3Siste melding: 15-05-11, 18:23 -
Ny på forumet
Av puselus i forumet PresentasjonerSvar: 1Siste melding: 03-11-08, 22:02 -
Medfødt hypothyreose
Av Bodø i forumet Lavt stoffskifteSvar: 13Siste melding: 19-01-08, 14:13 -
Ny på forumet
Av gunnar i forumet PresentasjonerSvar: 7Siste melding: 27-08-07, 23:12

Svar med sitat

Bokmerker