Viser søkeresultater 1 til 10 av 76

Hybrid View

Medlem siden
    Jun 2010
    Sted
    Indre Troms
    Alder
    55
    Meldinger
    2,404

Standard Sv: Femten år med ME, eller er det stoffskifteproblemer? Veien mot en diagnose.

Her er noen tips på lavkarboblogger som jeg leser. Lavkarbomat kan være både melkefri og glutenfri. Har finner du brød, rundstykker, pasta, pizzadeig mm som er glutenfritt og også gode tips til hvordan du kan gjøre ting melkefritt.

http://charlotte1987.blogg.no/133789...p_crispy_.html

http://lavkarbohverdag.com/2012/05/2...t-par-blabaer/

http://fristendelavkarbo.no/2012/05/23/rakrem-med-baer/

Kreative damer som deler sine kjøkkenerfaringer med almuen:-)

Medlem siden
    Jan 2009
    Sted
    Norge
    Alder
    55
    Meldinger
    1,051

Standard Sv: Femten år med ME, eller er det stoffskifteproblemer? Veien mot en diagnose.

I går kveld forsøkte jeg meg på panert scampi. Panerte scampien ved å først dynke dem i pisket egg, deretter rulle dem i kokosmel tilsatt krydder. Tilbake i egg og så i krydderblandingen igjen. Stekte i panna. Så veldig godt ble det ikke Det var kanskje mest fordi jeg brukte for mye chili, dessuten tror jeg at jeg skal gjøre som bloggeren nesten gang, steke i ovnen. Men jeg tror det blir godt ved neste forsøk. Takk for inspirasjon

Medlem siden
    Mar 2011
    Sted
    Aust-Agder
    Alder
    63
    Meldinger
    3,120

Så bra at du er kommet videre
    Det er faktisk ikke så vanskelig og forandre kosten når helsa krever det. Nå kan jeg bruke meieriprodukter, men bruker kun fløte eller syrna melkeprodukter + smør og ost.
    Ene guttungen her i huset er ikke glad i smør, så han smører brødskiva si med kokosolje (den uten smak).
    På lavkarbo.no er det flere mennesker som lever uten korm- og melkeprodukter, og det er en hel del oppskifter der, bare som et tips.
    Er det laktosen du skal unngå, så finnes det en hel del laktosefri produkter, og med korn tenker jeg det er gluten som skal unngås? Det finnes glutenfri havre i butikken, og havre bruker jeg noe av når jeg lager brød.
    Håper du kjapt finner nye matvarer du elsker

Lignende tråder

1. Væskefyllte, smertefulle kuler oppover hånden. Myksødem?
    Av janis i forumet Lavt stoffskifte og hud
    Svar: 1
    Siste melding: 01-12-11, 12:14
  2. Svar: 4
    Siste melding: 10-05-11, 12:25
  3. Mitt liv, et levende helvete! Hypo 11 år, nye forandringer..
    Av Thomas W H i forumet Presentasjoner
    Svar: 5
    Siste melding: 28-02-09, 15:37
  4. Svar: 4
    Siste melding: 03-07-07, 12:30
  5. Levende død,noen som føler det samme?
    Av meg i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plager
    Svar: 5
    Siste melding: 06-08-05, 22:17

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn