Hei Inemor ( og alle andre da )

Å jobbe halve dager , fant jeg ut at for min del ikke ville funke , dette fordi jeg da ville ha like mye å gjøre på halve tiden...
Så jeg jobber 2 dager en uke og 3 dager neste uke , sånn ca.. og det er veldig deilig. De dagene jeg jobber 2 dager får jeg en langhelg etter dag 2, og det kjenner jeg gjør susen . Kan virkelig anbefales

Min arbeidsgiver er i tillegg veldig flink til å ta alt jeg får av mail de dagene jeg er borte , han fordeler det til de andre som er på jobb. Så da får jeg kun det som kommer den dagen jeg er på jobb.

Snakk med din arbeisgiver om det, de har plikt til å tilrettelegge arbeid for deg, og de er sikkert glade for å ha deg der 50 % istedefor 0%.

Forrige dagen sto det jo og i avisen at det faktisk var mye bedre for arbeidstaker å være litt i arbeid enn ingenting, mange faller jo kanskje litt ut hvis de er borte over lang tid.
Det viktigste er at du lytter til kroppen din , og ikke overkjører den lenger... Det har jeg funnet ut på den harde måten og...

Trenger du å være sykmeldt 100 % en stund , så skal du ikke ha dårlig samvittighet for det....Dårlig samvittighet bidrar til å gjøre binyrene værre , for indre stress er jo ikke sunt ..