Viser søkeresultater 1 til 10 av 184
Threaded View
-
24-05-12, 00:05 #28
Sv: Sterke symptomer på lavt stoffskifte
Jeg ser først dette med karpaltunnelsyndrom nu ... Men jeg har prøvet det, og det var meget smertefuldt. Jeg fik sværere og sværere ved at skrive på computer og andet, der kræver at man bøjer fingrene
Det var værst mens jeg brugte Euthyrox - som jeg fik i stedet for Eltroxin, efter at den var blevet lavet om, og det viste sig, at den var blevet ubrugelig for mig. Med Euthyrox fik jeg - blandt meget andet - dette meget dominerende karpaltunnelsyndrom. MEN det gik væk - så godt som - da jeg fik thyroid. Jeg ved, at jeg var meget dårlig til at danne t3 af Euthyrox, og jeg tror, karpaltunnelsyndrom måske kan være et af de symptomer, man kan få, hvis der er for lidt t3 i blodet. Eller hvis stofskiftet er for lavt i det hele taget.
Nielsigne
Lignende tråder
-
Symptomer på lavt stoffskifte i minst ti år
Av Vår i forumet Lavt stoffskifteSvar: 36Siste melding: 13-12-10, 17:40 -
Symptomer på lavt stoffskifte?
Av Mann28 i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 50Siste melding: 15-06-10, 22:11 -
Hud-symptomer på lavt stoffskifte (link)
Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte og hudSvar: 0Siste melding: 17-02-10, 10:06 -
Jeg har de fleste symptomer på lavt stoffskifte
Av Imse i forumet Lavt stoffskifteSvar: 12Siste melding: 31-08-09, 11:58 -
Psykiske symptomer og lavt stoffskifte
Av Maxern i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 9Siste melding: 25-10-08, 10:27

Svar med sitat

Bokmerker