Viser søkeresultater 1 til 10 av 184

Hybrid View

Medlem siden
    Feb 2012
    Sted
    Oppland
    Alder
    51
    Meldinger
    352

Standard Sv: Sterke symptomer på lavt stoffskifte

Har nå vært på sykehuset hos nevrolog for å finne ut av ev. karpaltunnelsyndrom og/eller nerver i klem i nakkeområdet. (Strøm er noe dritt altså!) Resultatløst som alt annet.. Han mente det kunne være stoffskiftet!? "Nei sier du det - det har ikke slått meg gitt..!" Ba ham skrive det til fastlegen min for det tror jeg han har avskrevet på grunnlag av "fin TSH"..

Jeg har omsider fått ordnet meg time hos DS på Heggeli!!! Nå trenger jeg bare tålmodighet til å overleve ventetiden..

Medlem siden
    Feb 2010
    Sted
    Danmark
    Alder
    60
    Meldinger
    3,369

Jeg ser først dette med karpaltunnelsyndrom nu ... Men jeg har prøvet det, og det var meget smertefuldt. Jeg fik sværere og sværere ved at skrive på computer og andet, der kræver at man bøjer fingrene Det var værst mens jeg brugte Euthyrox - som jeg fik i stedet for Eltroxin, efter at den var blevet lavet om, og det viste sig, at den var blevet ubrugelig for mig. Med Euthyrox fik jeg - blandt meget andet - dette meget dominerende karpaltunnelsyndrom. MEN det gik væk - så godt som - da jeg fik thyroid. Jeg ved, at jeg var meget dårlig til at danne t3 af Euthyrox, og jeg tror, karpaltunnelsyndrom måske kan være et af de symptomer, man kan få, hvis der er for lidt t3 i blodet. Eller hvis stofskiftet er for lavt i det hele taget.

Nielsigne

Medlem siden
    Feb 2012
    Sted
    Oppland
    Alder
    51
    Meldinger
    352

Og i fall flere lurer på det samme som jeg gjorde svarer jeg nå på mitt eget innlegg:

Etter første konsultasjon måtte jeg ta en del blodprøver + døgnurin på dag 21. i syklusen og siden ha ny time 3 uker senere. Og da var det rett på medisiner Mye mer effektivt enn det offentlige tilbudet som etter snart et halvt år fortsatt ikke har kommet noen vei...

Da har jeg vært på min andre konsultasjon på Heggeli og omsider var endelig ventetiden over for min del - fikk diagnose og medisiner i går!
    Lav kortisol, ikke målbar aldosteron, lavt stoffskifte og noen lave verdier på vitaminer/mineraler.. Har nå begynt opptrapping med Cortef og skal i løpet av et par uker også trappe opp med Pregnenolone, DHEA, Florinef og Erfa.
    Og det var ikke en dag for tidlig heller egentlig da formen nå stadig har nådd nye bunner.. Har svimt av flere ganger og jeg skjelver og kaldsvetter og har hodepine det meste av tiden og de som ser meg blir forskrekket over hvordan jeg ser ut..
    Er bare så glad for at det nå endelig skjer noe - nå kan det bare blir bedre!

Lignende tråder

1. Symptomer på lavt stoffskifte i minst ti år
    Av Vår i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 36
    Siste melding: 13-12-10, 17:40
  2. Symptomer på lavt stoffskifte?
    Av Mann28 i forumet Lavt stoffskifte hos menn
    Svar: 50
    Siste melding: 15-06-10, 22:11
  3. Hud-symptomer på lavt stoffskifte (link)
    Av Anisa i forumet Lavt stoffskifte og hud
    Svar: 0
    Siste melding: 17-02-10, 10:06
  4. Jeg har de fleste symptomer på lavt stoffskifte
    Av Imse i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 12
    Siste melding: 31-08-09, 11:58
  5. Psykiske symptomer og lavt stoffskifte
    Av Maxern i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plager
    Svar: 9
    Siste melding: 25-10-08, 10:27

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn