Det ble heldigvis ingen operasjon i denne omgang, da legen så ultralyden så mente han at vi kunne vente og se det an men jeg måtte komme til kontroll hver 6 mnd, så da skal jeg klare å gjøre det, er bare lykkelig for at jeg slapp.

Ellers så har jeg fått konstatert forhøyet urinsyre i blodet (uric-acid) om det betyr at jeg har urinsyregikt eller ikke vet jeg ikke ennå men skal spørre på søndag, da skal jeg tilbake til legen. Jeg har fått tre forskjellige medisiner to av dem for smerter og betennelse tror jeg og en mot selv urinsyren. Etter atjeg begynte på dette har jeg ikke hatt feber så jeg mener det har hjulpet litt ihvertfall. Har fortsatt verking og vondt i ledd men mener også det er litt mindre enn før.

Har vært frem og tilbake hos tannlegen også, og tatt en ny rotfylling i en gammel en siden jeg er så plaget av betennelser som kommer og går på den siden av tannkjøttet. Knakk en del av en visdomtann og måtte trekke den ut siden nervene ble eksponert. Virker ikke som rotfyllingen hjalp på betennelsen og tannlegen mente det kanskje var fordi det er en liten metallbit som ligger oppi der, det er visst en liten del av en sånn metallpinne de stikker opp i tanna under rotfyllingen og hun sa at slik kan skje med hvilken som helst tannlege (det er fra en tannlege jeg gikk til i Norge). Dette har jeg ikke blitt fortalt av noen tannlege i Norge og det syntes jeg er rart for den vises tydelig på røntgenbildet. Jeg har jo til og med vært en hos en spesialist i Norge for flere år siden som sa at om jeg ikke blir bedre må jeg operere, han sa aldri hvorfor, det syntes jeg er rart. Jeg får se hvordan det går og fortsetter det så må jeg vel til slutt operere men slik tannlegen min har forklart det så frister det ikke siden jeg da må inn i kjevebeinet (det er der inne den sitter fast), ellers har jeg visst også ekstremt lange røtter på tennene mine som går inn i bihulene.....

I tillegg til disse utfordringene de siste ukene klarte jeg å få en skikkelig kink i ryggen og ble sengeliggende i over en uke, der jeg såvidt klare å få kommet meg på do:-)

Livet er herlig dere Ihvertfall innimellom slagene