Ja, absolut alt for slitsomt

Fortidens forældre ... ja, der var nogle strenge imellem, og mange i vores forældres generation har ikke kun haft godt af at ha haft dem som forældre! Jeg kan forstå, din mor kan være en rigtig dejlig mor, og det er jo godt. Så meget desto mere hårdt for dig, at hun kan svinge den anden vej også.

Jeg tror, det er en super idé at flytte!! Så du kan gøre som du vil og selv i højere grad kan bestemme, hvad de derhjemme skal vide og ikke vide om dig.
Så kan det også være, de bedre kan se, hvor god en gut du er, når de ikke har dig hele tiden

Det med at løsrive dig - og vel også andre ting - kan sygdommen måske ha sat en stopper for i den tid, hvor andre på din alder øvede sig i den slags? Jeg har i hvert fald ofte tænkt det om mig selv - at der er nogle ting, jeg er bagud med og måske aldrig indhenter i forhold til at være som andre på min alder, andre i mit nærmiljø etc. Jeg tænker, jeg må sortere i det, for der er meget at ta sig af, og kræfterne er ikke helt som de burde være. Så nogle af tingene kommer mine omgivelser til at leve med, at jeg ikke er stærk i. Kan de ikke det, er de vel bare ikke med i mine omgivelser mere ... det går af sig selv. Så dukker der andre op, der kan se, at man kan noget, og som synes om ens selskab. Er det mon forståeligt, hvad jeg mener - at man jo ikke er den, man kunne ha været, og at det bl.a. skyldes, at man har mistet nogle af årene i sit liv. Mener jeg ...

Jeg havde en helt elendig periode fra jeg var 20 -25 år. Derefter havde jeg stadig mørke år, halve og hele ad gangen, og i dag mener jeg jo at kunne se, det var antistoffer og for lidt d-vitamin m.m. der var årsagen. Men uanset hvad så mangler jeg jo de år, og det er jo ikke som om, jeg får dem tilbage ved at ønske eller protestere eller noget ... Og som med så meget andet, der hører et dårligt stofskifte til, så er man alene om at forstå det. Ikke en gang min mand, som jeg snart har været sammen med i 18 år, forstår noget. Ikke altid let!! Men der er det så hans vilje til at forstå og bære over med fx min uendelige forvirring og glemsomhed, der får os igennem ... og det er nu ikke så dårligt.

Nielsigne