Helgemann, det her må jeg tygge litt på før jeg får ressonert meg frem til et bedre innlegg.
I midlertid så synes jeg du er en utrolig god person, og at menneskene som tar deg forgitt? Ikke ser det, da har de et alvorlig stort problem. Det virker nesten som om din mor og søster har blitt avhengig av deg, at de på en måte bruker deg som en slags "fars" figurd. Det er helt utrolig at de får seg til å ikke hilse på deg i butikken engang. De fortjener ikke deg altså, du fortjener så mye bedre, dernest det beste!
Det at moren din på en måte har påprakket deg husmannsrollen bør hun ta på sin egenkappe, dette er noe du aldri burde ha vært lastet med. Jeg fikk litt inntrykk av det, men det kan fodt være at jeg tar helt feil?

Min egen erfaring så langt var at det beste som har skjedd meg var å flytte noen byer unna.
Da fikk jeg ting litt på avstand, men nå er vio den prosessen ikke oppsøk meg impulsivt selv når jeg har sagt klart nei. Det er veldig vanskelig å avvise sin egen familie, man er jo glad i de. Men man må tenke litt. Seg selv.

Det å bruke hjelpemidler seksuelt er ikke flaut, ikke lite mandig.

Jeg skal lese mer der hvor du henviste.
Tusen takk for at du er så åpen og deler dette med oss.