Viser søkeresultater 1 til 10 av 108
Threaded View
-
10-05-12, 14:36 #17
Sv: Ungt sinn med hypotyreose
Jeg har endelig turt og kjøpe meg en bok fra utlandet om Stoffskifte.
Aner ikke om den er noe bra, men den er sikkert mye bedre enn de norske skvipe bøkene jeg har lest hittil.
Har også kjøpt noe tannkrem uten fluor, og irsk frokost te.
Jeg elsker te!
Jeg gjorde meg selv en skikkelig lærepenge igår. Jeg spiste litt sukker og gluten, det skulle jeg aldri i verden ha gjort.
Endte med skikkelige humørsvigninger og stri gråting fordi jeg rett og slett ble så utslitt når blodsukkeret ble lavt igjen.
Det er ikke til å spøke med har jeg funnet ut. Så nå håper jeg at jeg klarer å holde meg unna.
Jeg føler at urenheten i huden min forsvinner gradvis bort etter at jeg sluttet med syntetisk fremstilt medisin.
Det er helt utrolig deilig at det virker som om det slipper.
Jeg har også blitt mer bevist på hudprodukter og såper, det er utrolig mye hormonforstyrrende preparater i de.
Kjøpte et merke på iherb som heter Giovanni, veit ikke om det fungerer ennå da. Men det er verdt et forsøk.
Nå er det snart 17.Mai og jeg sitter her og tenker på hva man skal spise når man går på glutenfri kost.
Tenkte litt på å ha spekemat (love it), og ha en skikkelig digg gresk salat med vårløk, oliven, spinat, rucola til.
Må antageligvis ha noe brød til gjestene, men jeg har lyst til å unne meg et Mandelbrød å ha ved sidenav.
Jeg lure på om det går ann å bake Mandelbrød med masse godt krydder oppå? Noe alla Foccacia?
Til dessert så er jeg usikker på hva jeg skal servere, det må ihverfall bli noe super enkelt.
Tenkte litt på å bake kransekake, eller eplekake med noe god krem ved sidenav.
Men det kan hende det ender opp med jordbær og mascarponekrem med vaniljestang.
Lignende tråder
-
B-12 og hypotyreose?
Av Vigdis i forumet B-vitaminerSvar: 31Siste melding: 31-01-13, 10:37 -
Temperatur og hypotyreose 2
Av mohaienne i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 24Siste melding: 02-11-09, 09:37 -
Bindevev og hypotyreose
Av Lilje i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 8Siste melding: 18-11-08, 11:03 -
Kan jeg ha subklinisk hypotyreose?
Av lemurpiken i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 2Siste melding: 04-06-08, 12:19 -
En fin side om hypotyreose mm.
Av Tily i forumet Nyttige nettsteder og bloggerSvar: 0Siste melding: 28-10-07, 19:33

Svar med sitat
Bokmerker