Viser søkeresultater 1 til 10 av 36
Threaded View
-
10-05-12, 13:17 #32
Sv: Stoffskiftet har aldri vært "lavt", bare i grenseland...
Jeg vet ikke helt hva som skjer nå, men etter nesten 4 uker på den d2-kuren kjenner jeg ingen positiv forandring.
Det som heller har skjedd er at jeg valser rundt og er svimmel, har nesten konstant hodepine (ikke skallebank, men mer som en migrenevondt) , drikker i hvertfall 4-5 liter vann om dagen og har vondt sånn ca. fra venstre hofte opp i skuldra.
Den verste smerten er lokalisert rett under venstre arm, sånn fra undersiden av skulderbladet til under armen sånn ca. Litt vanskelig å forklare egentlig. Det kjennes nesten som jeg har brista ribbeina for det er litt tungt og vondt å trekke pusten helt inn. Men siden jeg får overbelastningskader rimelig kjapt (som golfalbue og hælspore) så kan det kanskje være muskulært rett og slett. Men svimmelheten, tørsten og hodepina er litt mer skummel synes jeg.
Har også fått noen røde flekker over hele øvre del av ryggen og nedover høyre arm, men disse klør ikke. Ikke nok med at jeg ser ut som en flekktyfus på ryggen, så spurte samboeren min også om hvorfor jeg var blitt så rød i ansiktet, har sånne små klynger av røde flekker som et belte fra kinn til kinn over nesa. Men det tenker jeg at det er den forhøya kroppstemperaturen sin feil. Hjertebanken har ikke forbedra seg, har fremdeles helt vanvittig hjertebank om kvelden/natta. Så kan nesten med hånden på hjerte si at dette ikke har funka sånn helt optimalt
Har tenkt til å dra til legen når jeg skal ta den prøven jeg skal, kaste den Afi d2 Forte-boksen så langt jeg klarer og dra til Sverige å kjøpe 35µ d3-tabletter. Og så bytte lege når den prøven har kommet tilbake.
Evlina
Lignende tråder
-
Som jeg fryktet. Diagnosen lavt stoffskifte i april 2010, men prøver i grenseland
Av Karin i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 21Siste melding: 18-09-10, 10:16 -
Lavt stoffskifte i grenseland
Av Troj i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 20Siste melding: 11-04-10, 17:58 -
Stoffskiftet blir aldri stabilt, frustrert
Av NoraH i forumet Lavt stoffskifteSvar: 15Siste melding: 25-02-10, 20:38 -
Har jeg bare vært veldig heldig tro?
Av Gulden i forumet Høyt stoffskifteSvar: 15Siste melding: 17-02-09, 23:00 -
Bare kaos! Grenseland for lavt stoffskifte med hyper symptomene
Av jojo75 i forumet Høyt stoffskifteSvar: 36Siste melding: 21-05-08, 20:35

Svar med sitat
Bokmerker