Viser søkeresultater 1 til 10 av 100
Threaded View
-
05-05-12, 11:18 #33
Sv: 30 år med lavt stoffskifte - uten å vite det
Jeg bruker med ujevne mellomrom ventetiden mot neste blodprøve til å lese og lære mer om lavt stoffskifte. Og nå har det kommet meg for øre en (for meg) helt fantastisk "nyhet". Leser at en del med lavt stoffskifte sliter med mye luft i magen. Det ante jeg ingenting om! Men det kan forklare hvorfor jeg hele livet har slitt med enorme mengder luft i magen.
Har ikke tall på hvor mange ganger sosiale situasjoner har blitt ødelagt av mageknip og formen generelt har vært dårlig på grunn av all luften i magen. Jeg har alltid trodd det var stress på grunn av en vanskelig barndom og også delvis komplisert voksenliv.
Jeg har også tatt en rekke prøver for å sjekke om jeg har matallergi, men ingenting har slått ut. Har også prøvd elimineringsmetoden, men det virker ikke som om jeg reagerer negativt på verken melk, mel, sukker, kunstig søtning eller noen av de andre vanlige tingene.
Nå håper jeg inderlig at også luftproblemene er relatert til stoffskifteproblemene, slik at jeg også kan se fram imot å bli kvitt dette.
Nå er det ca. én uke til nye blodprøver, og jeg er fortsatt like trøtt og iskald som før. Hvis blodprøvene gjenspeiler slik jeg føler meg, regner jeg med at legen tillater en økning til 75 mcg Levaxin neste gang.
Hurra!
Lignende tråder
-
De fleste har (cøliaki) sykdommen uten å vite det
Av Vigdis i forumet Mage/tarm/urinveieSvar: 0Siste melding: 25-10-11, 08:12 -
Lavt stoffskifte uten antistoffer
Av Persa i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 89Siste melding: 16-09-10, 10:36 -
Jeg fikk vite for ca. åtte mnd siden at jeg har lavt stoffskifte, er 28 år.
Av liten i forumet Lavt stoffskifteSvar: 78Siste melding: 04-06-07, 20:27 -
Vi har fått vite at jenta vår på 3,5 år har lavt stoffskifte
Av mamma til 4 i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 6Siste melding: 22-12-06, 20:58 -
Når jeg nå har fått vite at jeg har lavt stoffskifte...
Av lilly i forumet Lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 05-09-05, 16:24

Svar med sitat

Bokmerker