etter en turbulent høst og vinter med masse symptomer av mye rart jeg ikke skjønner meg på...

så har jeg redusert levaxin dosen min fra 150*7 til 125*7.

jeg har neste aldri hjertebank og svimmelhet lengre,men har da også lagt på meg 6 kilo jeg tror riktignok mye av dette er vann da jeg føler meg ordentlig pløsete og vondt og stramt å bevege fingre og ben.

jeg tror nok også at jeg har hatt mye underskudd eller ubalande i vitaminene i kroppen min....og har nok det enno også....
men jeg tar no en multivitamin hver dag no,selen,sink,krom,c-vit,møllers dobbel kapsler,magnesium,og b vitamin kompleks.
dette er tab jeg aldri før har tatt fordi jeg har no alltid hørt at jeg får det en trenger i kosten...
jeg har riktignok hatt et veldig ensidig kosthold i mange mange år,men har aldri tenkt at jeg trenger tilskudd likevel....

jeg sal bestille meg en legetime og få tatt nye ferske blodprøver og se hvordan verdiene mine ligger ann no etter en stund med tilskudd i kroppen..

lurer også på å bestille meg en hår analyse time og se hva de kommer frem til at kroppen min trenger eller ikke trenger...kanskje det kan gi meg en pekepinn?

ellers jobber jeg i 80% stilling og kommer meg igjennom uken så vidt....hver eneste kveld dirrer kroppen og virker veldig missfornøyd...verker i ver en krok av den også på kvelden

men uansett så har jeg det myyye bedre enn jeg hadde det for bare 2 månd siden og synest ikke det er så vanskeligt å stå opp når det er så lyst om morgenen som det er no