Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
Threaded View
-
01-05-12, 23:14 #4
Sv: Høyt stoffskifte etter operasjon
Hej Sisrogn

Hvis det var kræft, da kan det være en gambling, hvis dose af Levaxin reduceres. Den er i forvejen ikke så høj, som kræftpatienter plejer at blive foreskrevet. Desuden har jeg svært ved at tro, at så lidt som 20 mcg kan udgøre en forskel for symptomerne. Hvad hvis problemet er ikke Levaxindose (som er jo ikke så høj), og heller ikke de forhøjede værdier (som jo ikke er så meget forhøjede når man ser på det objektivt)?
Jeg vil gerne anbefale, omhyggeligt at nærlæse Elaine Moore's L-carnitine for Graves' disease. Aminosyren L-carnitine kan uden problemer købes f.eks. hos Bigvits.co.uk til relativt små penge. Carnitine er så nyttig for nærmest alle kroppens funktioner, at det vil under alle omstændigheder være nytte til, at teste den i perioder med hyper-symptomer. Selv om det lyder for enkelt til at være sandt, er det altså sandt, og du kan sikkert finde adskillige omtaler hvis du søger på carnitine and hyperthyroidism.
Indtil noget mindre invasivt er afprøvet, ville jeg (hvis det var mig) gerne vente med radiojod-behandling, fordi radiojod = hypothyreose, og med en ny, radiojod-índuceret hypothyreose vil det vare længe, på ubestemt tid, før du igen kan sige at "Jeg føler meg absolutt ikke syk lenger...". Uanset plagsomt og svært, er her mange brugere, der i tidens løb tilkendegav, at hvis de på forhånd vidste hvad hypothyreose er, ville de have foretrukket at forblive hyper... Det siger ikke så lidt, vel?
Hvis du er bange for evt. spredning af kræft, fordi lægerne har opgivet at give dig radiojod-behandling - find ud af hvilken type kræft det var, du blev behandlet for. Jeg gætter mig til (kun gætter), at siden lægerne ikke mener at du har brug for radiojod, må det være den papillifere type, fordi den kun "spreder" sig indenfor skjoldbruskkirtlen/skjoldbruskkirtelvævet, ved at danne flere selvstændige knuder. Den spreder sig altså ikke udenfor skjoldbruskkirtelvæv. Vi har skrevet lidt sammen med Trude, om de forskellige former af skjoldbruskkirtelkræft her.
Håber du finder ro og fred, snart.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Nytt liv etter operasjon
Av gevega i forumet Operasjon for Hashimoto'sSvar: 25Siste melding: 12-02-15, 21:52 -
Høyt stoffskifte, operasjon og depresjon
Av JosieS i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 53Siste melding: 02-09-13, 18:24 -
Multi knutestruma . Hva kan jeg vente meg etter operasjon?
Av Minimax i forumet OperasjonssalenSvar: 25Siste melding: 14-06-12, 22:31 -
HJELP! Etter 3 år med lavt stoffskifte er mitt stoffskifte nå for høyt!
Av Vilje i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 3Siste melding: 24-03-12, 23:14 -
Lavt stoffskifte, men den komm ikke før etter operasjon æ hadde før 5 år sia..
Av stina21 i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 47Siste melding: 14-09-06, 00:12

Svar med sitat

Bokmerker