Viser søkeresultater 1 til 10 av 13
Threaded View
-
26-04-12, 09:17 #12
Sv: hypofyseinsufficiens og andet
du har fuldkommen ret Anisa - kan bare ikke forstå den mand har så meget magt - kan godt være han ved meget - men kommer hele tiden til at tænke på ordene " jeg taber altid kampen til Hertoghe :0) " og du har fuldstændig ret - der skulle jeg så være startet altså hos ham - så var jeg måske sluppet for alle de ydmygelser der har været - men da der første gang herinde blev nævnt hertoghe læste jeg rigtig meget om ham og det føltes rigtigt da jeg tog derned - jeg vil sige til riget at jeg på ingen måde vil faste med min medicin - kan bestemt heller ikke undvære vassopresin i bare et døgn - så de må stille diagnosen eller lade være ... for mig betyder det ikke noget .
men Anisa for nysgerrigheden skyld tror du de ville bede mig faste - eller ville det kunne tages alligevel - jeg synes nok ikke helt om at jeg skal lægge mig ud med dem fordi jeg ikke har lyst til at fralægge mig medicinen :/
så får jeg bare en ny hysterisk diagnose
nå men fra nu af har jeg måske et eller andet sted bare brug for at dansk side ikke bare mener jeg er hypokonder - som alle der har det sådan her så ved de godt det er et rent mareridt man håber at vågne op fra .
men du har ret for søren hvor en mands ord kan tillægges meget :/ bare det var hertoghes ord der betød ligeså meget så kunne de danske endokrinologer måske endelig begynde at lære noget --- det er sgu ( undskyld jeg bander ) fandemig ikke i orden ... men hvad jeg ikke forstår er hvorfor er han så ilde set herhjemme ?
Lignende tråder
-
Hypofyseinsufficiens
Av Anisa i forumet Andre hormonerSvar: 2Siste melding: 27-02-13, 09:46 -
Jeg har idag svær hypofyseinsufficiens. Hjælp mig!!!
Av Tullepigen90 i forumet Andre hormonerSvar: 10Siste melding: 26-09-11, 21:20 -
Andet symptom: lårmuskel.
Av AneMarie i forumet Lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 13-04-11, 11:37 -
Hypofyseinsufficiens, skjoldbruskkirteln og stofskiftet
Av Anisa i forumet Alternativ behandlingSvar: 0Siste melding: 18-12-09, 13:20

Svar med sitat

Bokmerker