hej og godmorgen Anisa <3

tusinde tak for dit svar - det var meget mere forståeligt nu - har gået lidt i uvished omkring alt dette fordi endelig er der en læge der siger han ikke ved nok om det - det er jo rene ord for pengene
jeg har superdårligt internet fordi mit hus har en el skade og andet , så vi er blevet genhuset af dem i et sommerhus langt ude på bøh landet og har mobilt internet - men der er for langt til masterne så det tager næsten en halv time bare at komme på - her bor vi mindst 6 uger endnu :/

det hjorde mig lidt tryg - men egen læge sagde at han ville se gennem fingre med at jeg fik behandling i belgien men at jeg jo måske nok skulle stoppe min medicinering i noget tid når jeg kom på riget - det håber jeg søremig ikke for jeg prøvede en halv dag og der fik jeg prøvet hvordan det engang var ...
denne gang har min behandling ikke helt været optimal hos Hertoghe - følte der manglede et eller andet - men så ringede belgisk apotek i går og sagde de var udgået for pregnyl men havde talt med hertoghe og de måtte sende et tilsvarende produkt - jeg fik min veninde til at google det - der står barnløshed ? jeg skal søremig ikke have flere børn - så har du også et bud på det ? kan ikke se det står på hans medicinliste nemlig så aner ikke ret meget .

nå må jo så bare vente og se hvad riget finder ud af --- kan det være derfor jeg var til øjenlæge for 3 år siden fordi tingene flød ud for mig ? ( jeg fik besked på at det var gammelmandssyn ) og for under et år siden til øjenlægen igen pga af ondt i øjne , synsforstyrelser, hængene øjenlåg og træninger i øjnene i flere mdr - har det noget med det at gøre ? jeg fik nemlig bare besked på det var kulde og træk ?

du kan nok høre jeg har mange spørgsmål , men mangler ligesom dig Anisa - du er hjertens velkommen herude på landet smiler - laver gerne en dejlig frokost
håber den kan sende skidtet

kærlig hilsen

Simba