Viser søkeresultater 1 til 10 av 88
Threaded View
-
26-04-12, 01:11 #35
Sv: Fikk diagnosen lavt stoffskifte i februar 2008
Takk for svar Anisa

Som du sikkert ser har jeg ikke mye peiling og det er fort gjort å "gå seg vill" på nettet, det var der et sted jeg så at det sto at it appeares abnormal, var litt sent og jeg hadde prøvd å lete lenge da jeg kom over det
Din forklaring var ihvertfall oppklarende
Nå vet jeg ikke så mye om kreft men min mormor hadde kreft i magen da jeg var liten og fikk strålebehandling for det den gangen og hun ble kvitt det, ca 30 år senere fikk hun kreft i den ene lungen (tror jeg det var om ikke begge) og hun ble operert for dette og de sa hun var kreftfri. En liten sund senere så fant de på nytt kreft i lungene hennes med spredning til leveren, hun hadde da gått veldig lenge å klagd på at hun ikke var i form og at hun var så kvalm. Dessverre var det ingen som tok det på alvor (ganske så rart det der egentlig når hun hadde vært operert for ikke så lang tid siden) så jeg fikk henne til slutt til å love meg at hun ikke skulle gi seg neste gang hun skulle til legen og få han til å sjekke ut dette skikkelig, dette gjorde hun og da var det dessverre for sent. Stakkars det var ikke første gangen de gjorde feil med henne, hun ble en gang lagt inn og operert for blindtarmbetennelse og når de hadde skjært henne opp for å fjerne denne så så de at det var visst ingenting i veien med hennes blindtarm, og itillegg fikk hun infeksjoner etter dette, så hun gikk igjennom en del de siste årene sine:-/I'm sick and tired of always beeing sick and tired
Les mer: Fikk diagnosen lavt stoffskifte i februar 2008
Lignende tråder
-
Diagnosen lavt stoffskifte i januar 2010
Av BeritM i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 402Siste melding: 06-02-20, 19:22 -
Januar 2010 diagnosen lavt stoffskifte.
Av Herdis i forumet Lavt stoffskifteSvar: 265Siste melding: 23-11-10, 12:35 -
Har nettopp fått diagnosen Lavt stoffskifte
Av Atina i forumet Lavt stoffskifteSvar: 29Siste melding: 04-08-10, 20:35 -
Hei på fredag fikk jeg diagnosen 7.mai 2010
Av Yvai i forumet PresentasjonerSvar: 3Siste melding: 10-05-10, 16:46 -
Fikk diagnosen lavt stoffskifte for 1 år siden
Av marianne i forumet Lavt stoffskifteSvar: 11Siste melding: 25-05-05, 11:08

Svar med sitat
Bokmerker