Viser søkeresultater 1 til 10 av 88
Hybrid View
-
25-04-12, 21:51 #1
Sv: Fikk diagnosen lavt stoffskifte i februar 2008
Det er to grunner til at legen vurderer operasjon. Du skriver om to forskjellige prøvesvar, det er fordi kjertelen din har forandret seg så mye. Knutene var ved sist prøve konstatert godartet. Godartede knuter kan utvikle seg til kreft etter en tid. Derfor vurderer legen operasjon. Dette sammen med de endringene som har vært siden sist prøve gjør at jeg vil anbefale deg å be om biopsi.
-
25-04-12, 23:02 #2
Sv: Fikk diagnosen lavt stoffskifte i februar 2008
Takk for svar Blondie

Ok, det er jo det legen også vil at jeg skal ta en ny biopsi så da er det vel ingen vei rundt da:-(
Jeg var hos allmennlegen igjen i dag (har to leger siden den ene kan mer om stoffskiftet enn den andre) og han mente jeg hadde Arthritis så jeg har fått noe naturmedisin faktisk som jeg skal ta i 14 dager.
Jeg fikk også jern for anemi og jeg leste på pakken og i denne er det faktisk: ferrous fumrate, Vit.B12, Folic acid, Ascorbic acid, manganese sulfate equivalent to,copper sulfate equivalent to, og dette skulle jeg ta i 1 mnd.
Vel, så da blir det å bestille en ny biopsi og det gleder jeg meg ikke til må jo ha med meg noen som snakker skikkelig arabisk, sist var det en norsk mann her som kunne arabisk som hjalp meg men han er dessverre ikke her nå men mannen min kjenner andre som kan ta meg da, så det ordner seg nok
I'm sick and tired of always beeing sick and tired
Les mer: Fikk diagnosen lavt stoffskifte i februar 2008
Lignende tråder
-
Diagnosen lavt stoffskifte i januar 2010
Av BeritM i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 402Siste melding: 06-02-20, 19:22 -
Januar 2010 diagnosen lavt stoffskifte.
Av Herdis i forumet Lavt stoffskifteSvar: 265Siste melding: 23-11-10, 12:35 -
Har nettopp fått diagnosen Lavt stoffskifte
Av Atina i forumet Lavt stoffskifteSvar: 29Siste melding: 04-08-10, 20:35 -
Hei på fredag fikk jeg diagnosen 7.mai 2010
Av Yvai i forumet PresentasjonerSvar: 3Siste melding: 10-05-10, 16:46 -
Fikk diagnosen lavt stoffskifte for 1 år siden
Av marianne i forumet Lavt stoffskifteSvar: 11Siste melding: 25-05-05, 11:08

Svar med sitat
Bokmerker