Viser søkeresultater 1 til 10 av 88
Threaded View
-
23-04-12, 20:29 #28
Sv: Mild normochromic normocytic anæmi
Da har jeg vært hos spesialisten (på hode, nakke og hals) og han var litt sjokkert over at jeg tar så mye som 250µ levaksin og at jeg fortsatt ikke var bra. Han mener at årsaken til det er at jeg har disse klumpene i halsen min, som han sa- hadde det vært faste cyster så ville han ikke vært bekymret men fordi der "heterogenous" som visstnok betyr at de ikke er faste og da kan spre seg. Dette er jo fra to år tilbake så han sa jeg skulle ta ny ultraundersøkelse og så komme tilbake etter det. Legen mente jeg burde operere vekk hele kjertelen.
Denne legen er også kirurg så det er han som evnt ville fjernet den på meg, jeg er litt skeptisk til det så jeg får i første omgang se hva ultralyden sier før jeg tar et valg (det skal sies at min mormor hadde lavt stoffskifte og struma (vet ikke om det var knutestruma) akkurat slik som meg og hun hadde kreft for tredje gang når hun døde, en gang i magen og to ganger i lungene, siste gangen hadde det spredd seg og tok da livet hennes.
Han mente at feberen og all annen elendighet var tilstede fordi stoffskiftet ikke er under kontroll, snakket såvidt om naturlig thyroid men vi skulle vente å se til etter ultralyden.
Han sa også at jeg har allergi men jeg glemte å spørre han om det så det får jeg gjøre neste gang:-)I'm sick and tired of always beeing sick and tired
Les mer: Fikk diagnosen lavt stoffskifte i februar 2008
Lignende tråder
-
Diagnosen lavt stoffskifte i januar 2010
Av BeritM i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 402Siste melding: 06-02-20, 19:22 -
Januar 2010 diagnosen lavt stoffskifte.
Av Herdis i forumet Lavt stoffskifteSvar: 265Siste melding: 23-11-10, 12:35 -
Har nettopp fått diagnosen Lavt stoffskifte
Av Atina i forumet Lavt stoffskifteSvar: 29Siste melding: 04-08-10, 20:35 -
Hei på fredag fikk jeg diagnosen 7.mai 2010
Av Yvai i forumet PresentasjonerSvar: 3Siste melding: 10-05-10, 16:46 -
Fikk diagnosen lavt stoffskifte for 1 år siden
Av marianne i forumet Lavt stoffskifteSvar: 11Siste melding: 25-05-05, 11:08

Svar med sitat
Bokmerker