Takk for svar:-)

Hmm, jeg har aldri fått påvist Diabetes 2 men jeg kan jo selvfølgelig ha fått det nå. Legen har ikke sagt så mye ennå annet enn at det er vanlig å få infeksjoner, vondter/smerter (som feks i tannkjøtt, ansikt, ledd osv)(jeg var nylig hos tannlegen fordi jeg tenkte at en rotfylling kanskje ikke var gjort ordentlig siden jeg hadde så mye værking/dunking i tannkjøttet.

Legen ga meg to forskjellige medisiner som jeg skulle ta i tre dager, noe som heter Hibiotic og Cataflam, dette for å bli kvitt infeksjon/inflammasjon tror jeg. Jeg skal tilbake til legen på onsdag da han skal kikke på blodprøvene (systemet er litt annerledes her i Egypt enn i Norge) og så snakket han også om at jeg skulle gå til spesialist på hode, nakke, hals (tror jeg det heter) for å ta en ny ultralyd av halsen (siden jeg har knutestruma) og for stoffskifte.

Det med blodprøver kan være litt vanskelig å få tatt om morgenen siden de starter senere på dagen men jeg skal undersøke dette.

Det er ikke så lett å bo i et annet land hehe, når man skal spørre om blodprøver eller annet når man ikke vet eller husker navnet på blodprøver eller annet:-)

Anti-TPO feks er det ingen som forstår noe av her så jeg får vel prøve å google det for å se hva det heter på engelsk;-)

Uansett, takk for svar