Viser søkeresultater 1 til 10 av 88
Threaded View
-
21-04-12, 02:36 #25
Sv: Mild normochromic normocytic anæmi
Takk for svar:-)
Hmm, jeg har aldri fått påvist Diabetes 2 men jeg kan jo selvfølgelig ha fått det nå. Legen har ikke sagt så mye ennå annet enn at det er vanlig å få infeksjoner, vondter/smerter (som feks i tannkjøtt, ansikt, ledd osv)(jeg var nylig hos tannlegen fordi jeg tenkte at en rotfylling kanskje ikke var gjort ordentlig siden jeg hadde så mye værking/dunking i tannkjøttet.
Legen ga meg to forskjellige medisiner som jeg skulle ta i tre dager, noe som heter Hibiotic og Cataflam, dette for å bli kvitt infeksjon/inflammasjon tror jeg. Jeg skal tilbake til legen på onsdag da han skal kikke på blodprøvene (systemet er litt annerledes her i Egypt enn i Norge) og så snakket han også om at jeg skulle gå til spesialist på hode, nakke, hals (tror jeg det heter) for å ta en ny ultralyd av halsen (siden jeg har knutestruma) og for stoffskifte.
Det med blodprøver kan være litt vanskelig å få tatt om morgenen siden de starter senere på dagen men jeg skal undersøke dette.
Det er ikke så lett å bo i et annet land hehe, når man skal spørre om blodprøver eller annet når man ikke vet eller husker navnet på blodprøver eller annet:-)
Anti-TPO feks er det ingen som forstår noe av her så jeg får vel prøve å google det for å se hva det heter på engelsk;-)
Uansett, takk for svar
I'm sick and tired of always beeing sick and tired
Les mer: Fikk diagnosen lavt stoffskifte i februar 2008
Lignende tråder
-
Diagnosen lavt stoffskifte i januar 2010
Av BeritM i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 402Siste melding: 06-02-20, 19:22 -
Januar 2010 diagnosen lavt stoffskifte.
Av Herdis i forumet Lavt stoffskifteSvar: 265Siste melding: 23-11-10, 12:35 -
Har nettopp fått diagnosen Lavt stoffskifte
Av Atina i forumet Lavt stoffskifteSvar: 29Siste melding: 04-08-10, 20:35 -
Hei på fredag fikk jeg diagnosen 7.mai 2010
Av Yvai i forumet PresentasjonerSvar: 3Siste melding: 10-05-10, 16:46 -
Fikk diagnosen lavt stoffskifte for 1 år siden
Av marianne i forumet Lavt stoffskifteSvar: 11Siste melding: 25-05-05, 11:08

Svar med sitat
Bokmerker