Viser søkeresultater 11 til 20 av 41
Tråd: Noe godt er på gang :)
-
15-04-12, 22:04 #11
Sv: Noe godt er på gang :)
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
-
15-04-12, 22:26 #12
Hadde ikke ørene sittet der de sitter, hadde jeg nok smilt rundt hele hodet Anisa
-
16-04-12, 21:46 #13
Det ble en grønn mann til
. Gikk en lang, deilig tur i dag også. Litt mer moderat tempo og pauser for å fange våren i bilder på mobilkameraet 
Liker følelsen av god balanse, sterke fraspark og krutt i beina. Jeg kjenner nesten ikke igjen min egen kropp når jeg sammenligner med hvordan jeg småsnublet rundt for noen uker tilbake. Gode dager...
Et annet lite pluss, minus 2.3 kilo.
-
16-04-12, 21:55 #14
Så dejligt at læse
-
16-04-12, 21:59 #15
-
18-04-12, 19:34 #16
Gratulerer med gode resultater av bedre helse, Eirin. Stå på
-
18-04-12, 22:13 #17
Åh som dere varmer hjertet mitt og bringer fram smil i fjeset
Takk Blondie 
Jeg går ufordrødent videre. Ingen grønne menn de siste dagene, men tett oppunder. I dag trosset jeg til og med regnet. Ble blaut på beina. Men hva gjør vel det? Tørre sokker ventet hjemme sammen med en klargjort peis jeg bare fyrte opp
Nå har jeg to gnagsår og ei blodblemme
Men det fikser seg nok selv snart 
Takk igjen
-
18-04-12, 23:35 #18
Jeg er imponert over deg!
Det er så altfor lett og snuble og stoppe underveis, men du står på
-
30-04-12, 00:25 #19
Du varmer du BenteR

Jeg går og går. To nye vannblemmer og 3 grønne menn denne uka
Snitt på turene siden sist 8.000 skritt
Det er oppløftende tall. Det beste med det hele er hvordan kroppen kjennes. Jeg er sterkere nå. Jeg har mer fraspark og jeg har krutt. Jeg begynner å like bakkene jeg ikke likte for noen uker tilbake. Tempoet er generelt høyere og jeg har fått mye bedre balanse enn jeg hadde for uker tilbake. Jeg går i tillegg i all slags vær, det er selv jeg imponert over. Jeg har fått vaska regndressen
Ønsker dere alle en herlig mai
Nå kommer min favorittmåned
-
16-06-12, 23:59 #20
Ferie

. Jeg har hatt ferie 

Jeg er så glad, så sliten og jeg er så takknemlig.
Litt av alt: ferjetur i sol, timer i bil med kjærligheten, nye inntrykk på netthinnen, små røde torp, grønt, kuer, sauer, blå himmel med spredte sommerskyer, tisse på huk i skogen, lunsj i trädgården på et mysigt ställe. Overnatting i "prinsesseseng" på et slott nord for Stockholm. Pynte seg, gourmet (en mat-elskers drøm
), rødt i glasset, nye mennesker, lun musikk, smil, hånd-i-hånd ned til bryggen, kyss og kjærlighet
. Mitt livs beste frokost 
Stockholm: Sol, shopping, gatemusikk, mennesker, liv, arkitektur, broer, gamla-stan, kirker, slott, hånd-i-hånd hele tiden, trygt, nytt, annerledes, varm sjel, uforskende, undrende, glad, lunsj i solen, oss i bilen på leting, kartlesing, gater på kryss og tvers, brygge, båter, grøna lund, dans, ála Carte, champagne, Djurgården, Ulla Winbladh, mer rødt i glasset, 16 timer i døgnet i farta, slitne ben på stilletter, slitne ben uten stiletter, brygge, dingle med bena, myse mot solen, båter, uterestauranter, Djurgårdsbrunn, kveldstur på Djurgården, solnedgang, sove borte, sove godt, utmattet av naturlige årsaker, deilige frokoster
Drømmer oppfyllt - nå varme minner
Lignende tråder
-
Kortisol..enda en gang.
Av gunnda i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 16-01-09, 18:57 -
Hyperthyreose og Hypothyreose på en gang???
Av ArildF i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 1Siste melding: 26-08-08, 21:06 -
Verdier nok en gang
Av rimeny i forumet Normalverdiene?Svar: 8Siste melding: 06-09-05, 11:44 -
Ett godt råd? Håper enda på å bli gravid.
Av ASORA i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 3Siste melding: 21-06-05, 13:04

. Den telleren som teller skritt. "Grønn mann" betyr at jeg skritta over 10.000 skritt på turen min i dag. Dette er et mål jeg har brukt hver dag i ukesvis for å nå og nå er jeg der at jeg vet at jeg kan gå "grønn mann" akkurat nå. Veien til den "grønne mannen" innebærer også mange skritt, men det er noe med at den "grønne mannen" sier meg noe mer enn de andre skrittene. Han sier du nådde målet ditt og det gjør at jeg føler meg sterk, stolt av meg selv og ekstra glad akkurat i dag. Skrittene før den "grønne mannen" er minst like viktige og uten dem ingen "grønn mann"

Svar med sitat
Bokmerker